قاووق: عربستان مسئول و دلیل اصلی گسترش تروریسم در سراسر جهان است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد عربستان سعودی دلیل و مسئول اصلی گسترش تروریسم در جهان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی گفت: عربستان سعودی که به دنبال ایجاد فتنه در میان لبنانی هاست نقاب از چهره واقعی خود در لبنان برداشته است و امروز ثبات و وحدت ملی، لبنان را تهدید می کند.

وی افزود: عربستان می خواهد لبنانی ها را خوار و ذلیل کند. ثابت شده عربستان همان طرفی است که از برنامه ها برای توهین به مقاومت در لبنان حمایت مالی به عمل می آورد. اکنون زمان آن فرا رسیده که بگوییم عربستان رژیم صهیونیستی را به طولانی کردن جنگ در سال 2006 ترغیب کرد. این کشور به تل آویو برای لشگرکشی به خاک ما چراغ سبز نشان داد. عربستان امروز در جایگاهی است که هیچ خیر و برکتی برای لبنانی ها نمی خواهد.

قاووق گفت: عربستان وارد ماجرایی شده است که نتیجه آن تنها ناامیدی، شکست و حسرت خواهد بود. ما نگران هیچ نیستیم؛ اما عربستانی ها نگرانند. عربستان مسئول تمامی مشکلات و سختی های امت عرب و از هم فروپاشی جهان عرب است.

وی همچنین افزود: عربستان مسئول و دلیل اول گسترش تفکر افراطی و تروریسم تکفیری در سراسر جهان است و مسئولیت توهین به دین و ریختن خون مردم منطقه را برعهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار