بسته اینستاگردی(176)؛

خواب فانتزی مهراب قاسم خانی/سلفی گلزار در سلام بمبئی/بهترین فوروارد دنیا در اینستاگرام علیدوستی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


حمید بعیدی نژاد سخنان دکتر روحانی را که چندی پیش به هنگام اعطای نشان به اعضای تیم مذاکرات هسته ای مطرح کره بود را منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: آقاي دكتر روحاني حدود سه هفته پيش بهنگام اعطاي نشان به اعضاي تيم مذاكرات هسته اي فرمودند:" دروغ به مردم نگویند، ملت ما خواهند دید ما دروغ نگفتیم. ما از روز اول راست گفتیم و هرچه به مردم وعده دادیم خدا یاری کرد و انجام دادیم و بعد از آن هم انجام خواهیم داد. و آنچه از دستاوردهاي برجام گفته ايم این هنوز از نتایج سحر است. بدبینان یا بدخواهان هرچه می‌خواهند بگویند. این راه ملت است . پیروزی ملت، اراده حق بود و همان خدا هم برای این ملت سربلندی و رفاه بیشتر خواهد آورد". امروز به لطف الهي حس مي كنيم همانطور كه برجام بر سياست و روابط خارجي كشورمان تاثير عميقي برجاي گذاشت، بر صحنه سياست داخلي هم تاثيرگذار است. افتخار مي كنيم كه مردم بزرگ كشورمان در اين انتخابات اخير با روحيه اي شگرف گام بلندي در تعيين سرنوشت آينده سياسي كشور برداشتند و با مشاركت شكوهمند خود در انتخابات سرنوشت ساز اخير حماسه اي بزرگ را رقم زدند. 



شوخی های خطاب به حدادعادل در فضای مجازی این بار سوژه پست اینستاگرمی رئیس سابق سازمان صداوسیما شد.

وی در اینستاپست خود نوشت: پهنای باند ! ۲این عکس ، با بیان های طنز آلود از قول دکتر حداد عادل ، در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شده است .با تبریک به نمایندگان جدید شهر تهران و البته سایر حوزه های انتخابیه که نتیجه قطعی شده است و خداقوت به سایر نامزدها ، اشاره آقای حداد در این عکس ، دقیقا به همین فضای محدودی است که در این فشردگی ، اشغال کرده است !معمولا ، در این جلسات ، برخی آقایان ، از جریان های مختلف سیاسی ، تشریف می آورند و بدون اینکه محاسبه ی لازم را بکنند ، می خواهند به زور برای خود جا باز کنند !!در این عکس من به شوخی می گویم ، ای کاش باز مثل آقای حداد ، دیگران پهنای باند کمی داشتند ، چون بعضی ها که نزدیک می شوند باید کلا از جا بلند شوید و جایتان را به او بدهید !!

***پی نوشت***آقای دکتر حداد عادل ، قطع نظر از سوابق ارزشمند علمی و سیاسی ، خوش اخلاق ، متواضع و درویش مسلک است .با ادبیات و هنر آشناست و زبان طنز را به خوبی می فهمد. نسبت به حجم زیادی از طنزهای منتشر شده در فضای مجازی نسبت به خودش ، برخورد خوبی داشته است .زیبایی دمکراسی در کشور به همین هاست . مهم پذیرش قانون است و احترام به کسانی که رای آورده اند . تکلیف کشور پای صندوق های رای معلوم می شود نه در اردوکشی های خیابانی !امروز تحلیل گران مشهور غربی اعتراف می کنند که نظام جمهوری اسلامی توانست ، حتی مخالفین سرسخت داخلی و خارجی خود را به حضور در پای صندوق های رای و تشویق مردم به رای دادن بکند !این موفقیت بر ملت بزرگ ایران مبارک !




صفحه منتسب به سردار سلیمانی در اینستاگرام عکسی از حاج قاسم در کنار پیمان نصيری را به اشتراک گذاشت.

پیمان نصيری قهرمان دوومیدانی.




حسام نواب صفوی در در پست اینستاگرام خود از تمایلش برای ضبط صحنه ای گفته است که ظاهرا میسر نشده است.

نواب صفوی در این پست خود نوشت: خيلي دلم مي خواست اين سكانس فيلمبرداري شود اما فرصت نشد....در قديم هم شهرداري سگها را ميكشت و مسموم ميكرد ،شبي نواب صفوي در منزل نشسته بود كه صداي زوزه سگي را شنيد،سگي را ديد كه مسموم شده و در حال مرگ است او فورا سگ را به داخل خانه پناه داد با ديدن اين صحنه عده اي اعتراض كردند كه او فقط يك سگ است و..سيد مجتبي گفت او هم از مخلوقات خداوند است و بايدجان او را نجات داد درخواست كرد براي آن سگ شير بياورند و تا صبح نواب صفوي بالاي سر سگ ماند و آنقدر به او شير داد تا آثار مسموميت از بدن سگ خارج شد سگ موجود قدر شناسيست و وقتي حس كرد جانش نجات پيدا كرده سگ در خانه نواب شد.



مهراب قاسم خانی فانتزی ترین خواب خودش را در اینستاگرام برای کاربران به اشتراک گذاشته است.

وی نوشت: ديشب خواب ديدم نشستم توى مراسم اسكار و جزو نامزد ها هستم و خيلى داشتم حال ميكردم. اسپيلبرگ و لئوناردو دى كاپريو هم كمى اون طرف تر بودن و واسم دست تكون ميدادن. خلاصه كه همه چى خيلى خوب بود تا اين كه يهو فهميدم اسمم جزو نامزد هاى بازيگر نقش مكمل زنه... نميدونيد چقدر خجالت كشيدم. همه داشتن تو سالن ميخنديدن. لباسمم يهو تغيير كرد تبديل شد به يه لباس قرمز بلند پولك دار. با همين قيافه و سيبيل... يعنى نشد من يه خواب ببينم آخرش به كثافت كشيده نشه..



ترانه علیدوستی با انتشار تصویری بهترین فوروارد و پدر روی کره زمین را معرفی کرده است.

وی در پست خود نوشت: این بازیکن، حمید علیدوستی، امشب در برنامه‌ی نود از گزینه‌های نظرسنجی "بهترین فوروارد پس از انقلاب" هستند. آنها نمی‌دانستند ایشان همچنین از طرف من "بهترین پدر همه‌ی اعصار" نام گرفته‌اند. 



حمید فرخ نژاد عکسی سلفی همراه پانداها در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.



مهناز افشار تصویری از دخترش به همراه برادرزاده ش را در اینستاگرام منتشر کرده.

وی نوشت: دسپینا (برادرزاده‌ام) و لیانافرشته‌های من




محمدرضا گلزار که این روزها سر پروژه "سلام بمبئی" است تصویری از خودش را که به صورت هنری هم گرفته شده در اینستاگرام منتشر کرده.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.