ایلام؛

پخش 2000 دقیقه برنامه انتخاباتی

بیش از ۲۰۰۰ دقیقه برنامه در روز انتخابات از صدا و سیمای مرکز ایلام پخش شد.

پخش 2000 دقیقه برنامه انتخاباتیبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، علیرضا شیروی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز ایلام با پخش بیش از  2000 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در روز انتخابات شور و شعور سیاسی مردم آگاه و ولایتمدار استان را به خوبی منعکس کرد.

وی گفت: از دقایق ابتدایی روز انتخابات واحد ها ی صدا، سیما و خبر در راستای اطلاع رسانی و انعکاس شور حضور مردم در انتخابات اقدام به تهیه و پخش برنامههای مختلف و متنوع کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام تصریح کرد: معاونت صدای مرکز در روز هفتم اسفند ماه 900 دقیقه برنامه رادیویی با عنوان «هام دلانه» پخش کرد که علاوه بر این 130 دقیقه ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری ایران، فرهنگ، ورزش و مراکز استان‌ها در قالب 8 ارتباط برقرار و از این طریق شور و حال انتخابات را در استان ایلام به بهترین شکل ممکن منعکس کرد.

وی افزود: معاونت سیمای مرکز ایلام هم در این روز 17 ساعت برنامه با عنوان« روژدیاری» پخش و 12 ارتباط زنده به مدت 113 دقیقه با شبکه‌های سراسری برقرار کرد و حضور حماسی مردم آگاه استان درپای صندوق‌های رای را به همگان نشان داد.

وی ادامه داد: پخش 10 بخش خبری تلویزیونی به مدت 215 دقیقه، 4 بخش رادیویی به مدت 47 دقیقه، 2 ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه خبر و 2 ارتباط رادیویی با شبکه‌های سراسری، ارسال 10 خبر عادی و 22 خبر ویژه و 15 گزارش تصویری از جمله عملکرد همکاران مجموعه خبر مرکز ایلام در این روز بود.

شیروی گفت: علاوه بر پخش این ویژه برنامه‌ها 200 زیرنویس و 45 تیزر به مدت 40 دقیقه با حال و هوای حضور گرم مردم در پای صندوق‌های رای از قاب شبکه استانی برای مخاطبان پخش شد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.