نعیم قاسم: عربستان در جنگ علیه لبنان بازنده خواهد بود/هرگز نمی‌پذیریم که تسلیم کسی شویم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد عربستان در جنگ علیه ما شکست خواهد خورد و ما هرگز تسلیم کسی نخواهیم شد.

نعیم قاسم: عربستان در جنگ علیه ما بازنده خواهد بود
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، شیخ "نعیم قاسم،" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: ما از طریق مقاومت توانستیم اسرائیل را شکست دهیم و دستاوردهای بزرگی را حاصل کنیم. ما توانستیم اعتماد و اطمینان را به امت‌مان بازگردانیم و همین مسئله باعث شده که برخی علیه ما توطئه چینی کنند و ما را تروریسم بنامند به این دلیل که ما برای آزادی خاک خود تلاش می کنیم و خواهان حفظ استقلال و آزادی خود هستیم. 

وی گفت: اسرائیل از مقابله با ما خسته شده اما همواره برای جنگ جدیدی برنامه ریزی می کند. با این حال ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. اگر مقاومت نبود تروریسم تکفیری در تمامی منطقه گسترش یافته بود. عربستان اکنون می خواهد مستقیما با ما رو در رو شود اما ما از خود دفاع می کنیم.  

قاسم افزود: تمامی مردم می دانند که عربستان همان طرفی بود که مانع انتخاب سریع رئیس جمهور لبنان شد و بر سر این مسئله کارشکنی کرد وگرنه مسئله ریاست جمهوری از یک سال پیش حل شده بود. عربستان با رئیس جمهور پیشنهادی مخالفت می کند و در تحریک علیه لبنان دست دارد. ما هرگز نمی پذیریم که تسلیم کسی شویم. 

وی گفت: در هر حال در این جنگ عربستان شکست خواهد خورد. اینکه عربستان تمامی امکانات خود را علیه حزب الله بسیج کرده به معنای این است که عربستانی ها به معنای کامل کلمه دچار شکست شده و ما دستاوردهای بزرگی را حاصل کرده ایم. ما در این جنگ پیروز خواهیم شد چراکه همواره حق بر باطل پیروز می شود و باید همواره مظلوم پیروز شده و ظالم از بین برود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار