سرلشکر فیروز آبادی:

دشمنان اسلام نمی‌توانند با ابزارهای دنیوی بیداری اسلامی را خاموش کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری متمم و مکمل راهیان نور است.

فعالیت‌های فرهنگی و هنری، مکمل راهیان نور است/ دشمنان اسلام نمی‌توانند با ابزارهای دنیوی بیداری اسلامی را خاموش کنند

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر دکتر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست راهبردی شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند با ابزارهای دنیوی بیداری اسلامی را در منطقه خاموش کنند، ولی کور خوانده‌اند؛ خداوند آنطور که در قرآن کریم فرموده پیروزی نهایی از آن مسلمانان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بیداری اسلامی در منطقه و سایر نقاط جهان در حال گسترش است و به زودی پیروزی نهایی عاید مسلمانان خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در سراسر کشور ادامه داد: ما رسالتمان در راهیان نور این است که زمینه‌های پیوستن مردم به راهیان نور را فراهم بکنیم وبرای آنها این انگیزه را ایجاد کنیم که به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام شوند و از آثار و برکات حضور در این مناطق عملیاتی بهره‌مند گردند.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چندین مرتبه خودشان به اردوهای راهیان نور مشرف شده‌اند تا بهره لازم را از برکات این مناطق عملیاتی را ببرند و توصیه ایشان به جوان‌ها نیز همین است که در زمان برگزاری اردوهای راهیان نور جوانان این مرز و بوم در شرف اردوهای راهیان نور به این مناطق اعزام شده و از نعمات و برکات این مناطق عملیاتی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: راهیان نور در واقع یادآوری نهضت امام ره و آوردن امضای رزمندگان مخلص امام و شهدای دفاع مقدس پای نامه عمل اعزام شوندگان به این اردوها است و ارزش‌ها و برکات بسیاری دارد که سازنده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: هر فردی که به مناطق راهیان نور اعزام می‌شود در واقع قطعه‌ای از آجر ساختمانی است که برای احداث این بنا با نور الهی زمینه لازم را برای احداث آن بنا قدم برمی‌دارد تا بهره‌ لازم را در احداث و سازندگی در این مناطق عملیاتی را داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه معاون عملیات راهیان نور و دست‌اندرکاران قرارگاه‌های عملیاتی راهیان نور در سراسر کشور تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار