قم

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله واعظ طبسی منتشر کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : پیام تسلیت تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برای رحلت  تولیت آستان قدس رضوی (ع) حضرت آیه الله واعظ طبسی رحمه الله علیه به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه الراجعون 

خبر در گذشت عالم جلیل القدر نماینده محترم ولی فقیه در استانهای خراسان ، ریاست حوزه های علمیه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی حضرت آیه الله واعظ طبسی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این عالم تلاش گر که از سالهای پیش از انقلاب اسلامی از مبارزان راستین درصحنه و یاوران امام راحل بود پس از انقلاب اسلامی نیز در عرصه های گوناگون یار صدیق امام و رهبری بود .

خدمات فراوان ایشان در مشهد مقدس و آستان منور علی ابن موسی الرضا علیه السلام  و اهتمام ایشان به احیای تعالیم والای قرآن کریم و عترت معصومین علیهم السلام شایسته قدردانی فراوان است و انشاءالله ذخیره عظیمی برای سفر آخرت آن بزگوار خواهد بود.

اینجانب رحلت این عالم ربانی و خدوم را به حضرت ولیعصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و بیت شریف ایشان و همه دوستداران و مردم غیور مشهد مقدس تسلیت عرض کرده وبرای آن مهاجر الی الله که ایام شهادت حضرت زهرا س  به لقاءالله پیوست  علودرجات رامسألت دارم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)

سید محمد سعیدی

 94/12/14

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.