کرمان؛

نوروز کرمان با برنامه های شاد شهرداری کرمان/ تورهای کرمان گردی در نوروز

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان تمام تلاش خود را برای رقم زدن نوروزی شاد و ماندگار برای شهروندان و مسافران نوروزی به کار گرفته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در نشست هماهنگی برنامه‌های نوروزی این معاونت گفت: اهمیت دادن به مسائل اجتماعی، از اولویت‌های برنامه‌های نوروزی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان است.

وی توجه به مسائل گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری و نیز مناطق دیدنی کرمان را از برنامه‌های نوروزی این معاونت برشمرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و هم‌چنین برگزاری برنامه‌های ورزشی و سرگرمی از دیگر برنامه‌ها و اقدامات این معاونت در ایام نوروز است.

حجت‌الاسلام حسینی به تهیه‌ نقشه‌ی راهنمای مسیر و مکان‌های گردشگری توسط این معاونت نیز اشاره کرد و افزود: نمایشگاه سفره‌های هفت‌سین و صنایع دستی تا بیست و یکم اسفند ماه جاری در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان برپاست.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان افزود: این معاونت تمام تلاش خود را برای رقم زدن نوروزی ماندگار و به یادماندنی برای شهروندان و مسافران به کار گرفته است.

وی از همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌ها از جمله استانداری، فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نوروزی خبر داد و گفت: ستاد نوروزی در شهرداری کرمان در تمامی معاونت‌ها و سازمان‌ها فعال است.

یکی از برنامه های همه ساله معاونت فرهنگی شهرداری تورهای یک روزه ونیم روزه نوروزی کرمان گردی است که استقبال خوبی از آن شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شهرداری ، نوروز ، شاد ، هفت سین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار