اكبرى: هر دو تيم پرانرژي و پرتلاش ظاهر شدند/ فرصتى براى اشتباه نداريم

سرمربى تيم واليبال پيكان گفت: بازي خوبي بين در تيم شاهد بوديم و بازيكنان پرتلاش و پرانرزى ظاهر شدند.

پيمان اكبرى در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، پس از كسب پيروزى ٣ بر ٢ مقابل بانك سرمايه در نخستين ديدار نهايى ليگ برتر واليبال گفت: خوشبختانه همانطور كه انتظار داشتيم شاهد بازى زيبا و مهيجى بوديم. هر دو تيم با تمام توان و انرژى بازى كردند و اين موضوع منجر شد جدالى تماشايي از آب دربيايد. 

وي ادامه داد: خوشحالم كه اين بازى حاشيه نداشت و بازيكنان هر دو تيم بدون در نظر گرفتن هرگونه موضوع حاشيه اى تنها واليبال بازى كردند و برنامه هاى خود را در زمين پياده كردند. 

اكبرى با اشاره به اينكه خستگي بازيكنان پيكان نسبت به حريفشان بيشتر بود گفت: با تلاش بازيكنان اجازه نداديم خستگي ناشي از ديدارهاى نيمه نهايى روي روند كار و وضعيت بدنى بازيكنان تاثير بگذارد. به همين دليل بود كه توانستيم بازى دو هيچ باخته را با نتيجه ٣ بر ٢ ببريم.

سرمربى تيم پيكان درباره نحوه برگزارى ديدار فينال خاطرنشان كرد: از ابتدا اين برنامه ريزى انجام شده بود و قطعا نيازى به تغيير در آن وجود نداشت. به اعتقاد من برگزارى ديدارها به صورت سه از پنج مى تواند سبب شود كه برنده از روى توانمندى انتخاب شود نه از روي شانس.

اكبرى در پايان درباره ديدار فرداى تيمش با بانك سرمايه گفت: پيروزى امشب را فراموش خواهيم كرد و از همين حالا به بعد به فكر بازى دوم هستيم. زمان و فرصتى براى اشتباه كردن نداريم و بايد برنده شويم.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار