شهروندخبرنگار ماکو؛

وضعیت نامناسب خیابان های ماکو + فیلم

وضعیت خیابان و کوچه های ماکو که نزدیک به 2 سال است از اجرای پروژه لوله گذاری فاضلاب شهری این شهرستان سپری می‌شود هنوز نامناسب است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ وضعیت خیابان و کوچه های ماکو که نزدیک به 2 سال است از اجرای پروژه لوله گذاری فاضلاب شهری این شهرستان سپری می‌شود هنوز نامناسب است و هنوز هیچ گونه اقدامی جهت آسفالت و لکه کیری خیابان ها و کوچه های کنده شده صورت نگرفته است.

منبع:رما-ماکو


بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: ماکو یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران است. این شهر در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد. شهر ماکو مرکز شهرستان ماکو است. شهر ماکو در دره‌ای بنا شده که رودخانه زنگمار از آن می‌گذرد و شهر را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند. قسمت جنوبی شهر در دامنه کوه سبد قرار گرفته و آبادی چندانی ندارد ولی بخش شمالی آن آبادتر و بزرگتر است.

این شهر به دلیل آنکه در کنار مرز و گمرک بازرگان واقع شده‌است محل عبور مسافرینی است که قصد دارند از طریق زمینی به ترکیه سفر کنند.مردم ماکو به زبان های کردی و ترکی تکلم می کنند.



لینک مستقیم دانلود






برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
ضمن تشکر از این همشهری عزیز جهت انتشار این مشکل بزرگ،
وضعیت آسفالت خیابان ها بخصوص خیابان های فرعی و کوچه های ماکو به جهت لوله گذاری فاضلاب بسیار نامناسب است ولی مسئولین هیچ گونه اهمیتی به این موضوع نمی دهند.
آخرین اخبار