آمانو: هیچ نشانه‌ای از انحراف در استفاده از مواد هسته‌ای ایران وجود ندارد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای را تأیید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "پرس‌ تی وی"؛ "یوکیا آمانو،" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در صحبت های خود در نشست شورای حکام آژانس روز دوشنبه اظهار کرد: "آژانس هیچ مدرکی مبنی بر استفاده غیر صلح آمیز مواد هسته ای در ایران پیدا نکرده است."

او در ادامه اظهار کرد پروتکل الحاقی ایران به صورت داوطلبانه از 16 ژانویه 2016 اجرایی شده است.

آمانو در ادامه اشاره کرد که هم شورای حکام و هم شورای امنیت از آژانس درخواست کرده اند تا بررسی تعهدات ایران در رابطه با توافق هسته ای را تحت نظر گرفته و یافته های خود را به این دو سازمان گزارش دهد.

او وعده داد در آینده گزارشات خود را بر مبنای حقیقت و بی طرفی ارائه خواهد داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
چهجور جرات کرده ای این حرف راست را بزنی من فکر می کنم امانو این حرف را که زده شب خوابش نبرده چون تاحالا حرف راست نزده او از دروغ و تهمت افتراء حق کشی لذت می برد عادت ندارد حرف راست بزند اربابان او هم همین جور عمر خودرا با دروغ افتراء می گزرانند اقای امانو این را بدان روزی خواهد رسید که درحال مرگی وتمام ظلمهایی که بادروغهای تو به مردم ایران شده خداوند جلوی چشمت ظاهر خواهد کرد وان موقع کاری نمی توانی بکنی با همان ناراحتی می میری وبه جهنم می روی فکر خودت باش بدبخت وجدانت راحتت نمی گذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
آخه جناب آمانوی ........ و ........ نفهم وقتی دولت همه چیز رو به درخواست شما از بین برده و با سیمان قلب راکتور رو پر کرده دیگه چه انحرافی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
ماکه همشوتحویل دادیم فقط نمادشوداریم چیزیشم مونده که انحراف داشته باشیم؟
آخرین اخبار