نعیم قاسم: عربستان خود را در دام انداخت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: تروریستی خواندن حزب‌الله از سوی عربستان هرگز موجب ترس و آشفتگی ما نمی‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، "نعیم قاسم،" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: تمامی مردم شنیدند که شورای همکاری خلیج فارس حزب الله را در لیست تروریستی قرار داد آن ها گمان می کنند این اقدام موجب ترس و آشفتگی ما می شود و در توانایی ما برای حضور و اقدام در میدان جنگ تأثیر می گذارد. عربستان خودش را در دام انداخت چراکه همان اصطلاحی را بکار برد که اسرائیل آن را بکار می برد.

وی گفت: ما درباره حملات متجاوزانه عربستان در یمن و بمباران غیرنظامیان چه می گوییم؟ ما درباره اقدامات عربستان در سوریه نیز صحبت می کنیم. عربستان از تکفیری ها حمایت مالی و تسلیحاتی به عمل می آورد؛ تکفیری هایی که هیچ دین و اخلاقی را نمی شناسند. ما درباره اقدامات عربستان در زمانی صحبت می کنیم که بسیاری جرأت گفتن این اظهارات را ندارند برای همین نزدیک است عربستان از این موضع سیاسی و رسانه ای حزب الله دیوانه شود.

نعیم قاسم گفت: عربستان با توصیف حزب الله به گروه تروریستی به ما خدمت کرد چراکه مردم جهان اسلام و آزادگان جهان را بیدار و جایگاه مقاومت را برای آن ها روشن کرد. این مسئله به این معناست که حزب الله مهم و بسیار تأثیرگذار است.

وی گفت: اگر عربستان از موضع و اقدامات شنیع خود دست برندارد به زودی روابط با این کشور به یک اتهام تبدیل می شود همانطور که در حال حاضر کسی در لبنان جرأت نمی کند بگوید طرفدار اسرائیل است. ما پیش بینی می کردیم روزی برسد که روابط با عربستان مثل اتهام روابط با اسرائیل باشد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار