تلاش دونگا برای حضور نیمار در المپیک ریو

سرمربی تیم ملی برزیل در تلاش است تا نیمار در رقابت های المپیک ریو 2016 برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

 تلاش دونگا برای حضور نیمار در المپیک ریو به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی برزیل ترجیح می دهد نیمار امسال به جای بازی در رقابت های کوپا امریکا در بازی های المپیک برای برزیل بازی کند و به همین جهت سرگرم مذاکره با این بازیکن و باشگاه بارسلونا است تا این اتفاق بیفتد.

هر دو رقابت در فصل تعطیلات بارسلونا برگزار خواهد شد و انتظار می رود نیمار فقط در یکی از رقابت ها حضور یابد.

 در یک مصاحبه تلویزیونی ،هنگامی که از دونگا پرسیده شد ترجیح می دهید نیمار در کدام مسابقه بازی کند، او گفت: با توجه به این واقعیت که مدال المپیک مدالی است که برزیل هرگز به دست نیاورده، و از آنجا که ما در در خانه بازی خواهیم کرد، پاسخ بازی های المپیک است. 
او افزود: نیمار از یک فصل خسته کننده خواهد آمد، (اما) او زمان کافی برای بازیابی توان جسمی و ذهنی دارد. اگر چه ایده آل این است که او در هر دو مسابقه بازی کند.

دونگا گفت: بدون شک نیمار یکی از نام های مد نظر برای المپیک است .ما روی او حساب کرده ایم. او هم گفته است که امیدوار است در المپیک بازی کند. بنابراین ما در حال صحبت با برزیل، نیمار و بارسلونا هستیم تا ببینیم بهترین گزینه برای هر سه کدام است. 

رقابت های کوپا امریکا که برای اولین بار در سال 1916 برگزار شد و امسال صدمین سالگرد خود را جشن می گیرد ، بین  روزهای 3 و 26 ژوئن در ایالات متحده برگزار خواهد شد.بازی های المپیک نیز از 5 تا 21 اوت در ریودو ژانیرو برگزار می شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: المپیک ریو ، نیمار ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار