در واکنش به آزمایش موشکی ایران؛

بن کاردین: واشینگتن باید سریعا علیه ایران اقدام کند

عضو برجسته سنای آمریکا خواستار واکنش سریع به آزمایش موشک بالستیک ایران، از سوی دولت واشینگتن شد.

بن کاردین: واشینگتن باید سریعا علیه ایران اقدام کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، عضو برجسته دموکرات کمیته روابط خارجی سنای آمریکا خواستار واکنش سریع به آزمایش موشک بالستیک ایران شد. 

این نشریه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سناتور بن کاردین، عضو بلند پایه دموکرات در کمیته روابط خارجی سنا، از دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، خواست در واکنش به آزمایش موشک بالستیک اخیر ایران به سرعت در سازمان ملل اقدام کند و حتی در صورت لزوم اقدامی یکجانبه انجام دهد. 

سناتور کاردین روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دولت باید به سرعت این نگرانی‌ها را در سازمان ملل مطرح کند و حتی در صورت لزوم به صورت یک جانبه وارد عمل شود.» 

وی همچنین  مدعی شد: «من به شدت نگران بی‌توجهی و بی‌تفاوتی مکرر ایران به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل هستم که در آن از ایران خواسته شده است هرگونه فعالیت موشک بالستیک را متوقف کند.»


این در حالیست که مارک تونر، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، نیز گفت: «ما از این گزارش‌ها که ایران چند آزمایش موشکی انجام داده است مطلع هستیم و آن را از نزدیک پیگیری می‌کنیم. در واقع، چنین آزمایش‌هایی نقض برجام نیست.» 

وی افزود: «ما این مسئله را بررسی خواهیم کرد و برای پاسخ مناسب به آن فشار خواهیم آورد.» 

ایران روز سه شنبه چند موشک بالستیک به صورت آزمایشی شلیک کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
درود بر سپاه و ارتش ابرقدرت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
آخه من موندم اولا به این حرومزاده ها چه ربطی داره. دوما چرا مادر مقابل یاوه گويیهای آنها سکوت میکنیم. وسوما مجلس ما هم بفکر مقابله بمثل باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
ماآزمایش مکنیم شماهم همیشه بایدنگران باشیدوازاین نگرانی زهرترک بشیدچون خواب راحت راازچشمان شماوسگه گلاده به دستتان گرفته وشلوارتان رامثل اینکه خیس نموده(خداوندمتعال یاری کننده دینش است) پس ترس ازشماوحشی های تازه رام شده نداریم٬لبیک یارسول الله٬یاثارالله ویاصاحب الزمان(ع)
آخرین اخبار