تبریز؛

نمایشگاه گردشگری برلین میزبان ظرفیت‌های فرهنگی تبریز

مدیرکل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به حضور تبریز در نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین گفت: حضور در نمایشگاه برلین، نقطه عطفی در رویکردهای چشم‌انداز تبریز 2018 خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عمادی افزود: پنجاهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین (ITB) با شرکت ١٨٥ کشور جهان آغاز به کار کرده و از این رو، زمینه ارزشمندی برای توسعه اهداف گردشگری تبریز فراهم آمده است.

مدیرکل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از نمایشگاه برلین (ITB) به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری یاد کرد و افزود: غرفه پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ میلادی، یکی از نقاط پر بازدید نمایشگاهITBبرلین است که به همت شهرداری کلان شهر تبریز و با مشارکت اداره کل روابط عمومی و بین الملل، سازمان زیباسازی و سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در یکی از فضاهای زیبای نمایشگاه بین المللی برلین بر پا شده است.

وی بر لزوم بهره‌گیری از فرصت حضور در نمایشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های گردشگری نیازمند توسعه ارتباطات بین‌شهری است؛ از این رو علاوه بر حضور در مناسبات اجتماعی و گردشگری، باید زمینه میزبانی نمایشگاه‌های تخصصی را نیز فراهم کنیم.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار