کشاورزی: در تبريز آرامش نداشتم/ جاي سعيد در فينال خالى است

بازیکن تیم شهرداری ارومیه گفت: در تبريز و در تيم شهردارى تبريز آرامش نداشتم و مجبور شدم اين شهر را ترك كنم و به تيم اروميه بپيوندم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرش کشاورزی، دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره وضعیت مصدومیت خود گفت: آسیب دیدگی من رو به بهبودی است و با کمک پزشکان تیم و سپری کردن دوره فیزیوتراپی پنجاه درصد از آسیب‌دیدگی من برطرف شده است. متاسفانه چندین سال است پیش از آغاز اردوهای تیم ملی با مصدومیت مواجه شدم و حضور در ترکیب تیم ملی را از دست دادم.
وی با اشاره به این که پیش از والیبال ، فوتبالیست بوده است، گفت: پیش از آنکه والیبال را به طور حرفه ای آغاز کنم، فوتبال بازی می‌کردم و گلر فوتبال بودم. اما پس از مدتی با فرهاد نظری افشار آشنا شدم و از شانزده سالگی به والیبال روی آوردم. در واقع والیبال را از مدارس آغاز کردم و رفته رفته به این رشته علاقه‌مند شدم.
کشاورزی در خصوص جدایی از تیم شهرداری تبریز و به پیوستنش به ارومیه اظهار داشت: در تبریز شرایطی ایجاد شد که حس کردم اگر در آنجا نمانم بهتر است. درتبریز آرامش نداشتم، برخی حرف‌های غیرحرفه‌ای پشت سر من زده شد که واقعا من را ناراحت کرد. تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم، ابتدا قرار بود به مشهد بروم اما قسمت شد که به تیم شهرداری ارومیه بپیوندم. در ارومیه به آرامش بیشتری رسیدم و در کنار بازیکنان خوب این تیم سطح بازی‌ام رو به بهبودی رفت.
بازیکن تیم شهرداری ارومیه درباره اینکه بهترین بازیکن سال 94 والیبال کدام بازیکن است، تاکید کرد: سعید معروف بهترین بازیکن ایران در سال 94 بود و جایش در فینال مسابقات لیگ برتر خالی است.
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار