با همکاری دفتر سومین شهید محراب؛

تجلیل از برگزیدگان اولین دوره کتاب سال یزد جایزه ویژه «شهید صدوقی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین دوره کتاب سال یزد جایزه ویژه «شهید صدوقی» با همکاری دفتر سومین شهید محراب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، علی غیاثی ندوشن مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین دوره کتاب سال یزد جایزه ویژه «شهید صدوقی» با همکاری دفتر سومین شهید محراب، ۲۴ اسفند ساعت ١٩ در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور فرهیختگان این استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به ٨٠ اثر برای داوری اولین دوره کتاب سال یزد جایزه «ویژه شهید صدوقی» گفت: در اولین دوره این برنامه ١٢ اثر مورد تقدیر می شود و جوایز نفیسی به آنها اهدا می شود.

غیاثی ندوشن افزود: کتاب های داوری شده، در حوزه‌های تاریخ و جغرافیا، مذهب، علوم اجتماعی، هنر، زبان و گویش‌های محلی، ادبیات، کلیات و علوم طبیعی است.

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد آثار به حوزه‌های تاریخ و جغرافیا و همچنین تاریخ محلی و کمترین تعداد آثار به حوزه زبان و گویش‌های محلی مربوط می‌شوند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار