سنندج؛

آمادگی مدارس استان کردستان برای پذیرش میهمانان فرهنگی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان از آمادگی 238 مدرسه برای پذیرش میهمانان فرهنگی درایام نوروز به استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،عیسی رحیمی، در آخرین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر گفت: 238 مدرسه در کردستان با 2 هزار و 274 اتاق در ایام تعطیلات سال نو، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی افزود: در سال جاری پذیرش به دو صورت حضوری و غیرحضوری صورت گرفت که ثبت نام غیرحضوری از 11 تا 25 اسفند از طریق سامانه صورت گرفته و از این طریق میهمانان فرهنگی محل اقامت خود را انتخاب کرده‌اند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به ارائه خدمات به مسافران از سوی 600 نفر از عوامل اجرایی آموزش وپرورش،بیان کرد: مدارس تعیین شده از 26 اسفند تا 13 فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا 24 شب آماده پذیرش مسافران نوروزی خواهند بود.

رحیمی با اشاره به در نظر گرفتن 19 مرکز پذیرش حضوری در استان، گفت: سیستم جدیدی که در سال جاری به سایر خدمات آموزش و پرورش افزوده شده است، ارسال پیامک به سرایدار مدرسه پس از ثبت نام میهمانان و تعیین محل اقامت به منظور ارائه خدمات مطلوب تر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.