سنندج؛

برخوردقاطع وجدی پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت:پلیس قاطعانه با افراد خطاکار در روزهای پایانی سال برخورد می‌کند و این افراد تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،سردار مسعود خرم‌نیا گفت: نیروی انتظامی در استان از روز سه‌شنبه هفته جاری با تشدید اقدامات انتظامی، اطلاعاتی و ترافیکی تلاش می‌کند تا ضمن تامین امنیت و آسایش مردم، چهارشنبه آخر سال را بدون حادثه سپری کنیم.

وی افزود: هیچگونه نگرانی برای چهارشنبه سوری در کردستان نداریم چراکه مردم بادرک وفهم درست خود درچگونگی برگزاری این مراسم نشان می دهند که آن رامدیریت خواهندکرد تاحادثه ای اتفاق نیفتد.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: خوشبختانه تا این لحظه هم اتفاق خاصی مبنی بر وقوع حوادث در بحث مواد محترقه در کردستان نداشته‌ایم.

خرم‌نیا گفت: نیروی انتظامی در سطح شهرها، محورهای مواصلاتی و مکان‌های تجمع مردمی، حضور خواهد یافت و در کنار مردم هستیم تا اگر معدود افرادی که رفتارهای هنجارشکنانه دارند و بخواهند آرامش و آسایش را از مردم سلب کنند، برخوردی قاطعانه و برابر قانون صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: طرح نوروزی پلیس‌راه نیروی انتظامی از روز سه‌شنبه هفته جاری در کردستان اجرایی می شودکه در این طرح ضمن استفاده از یگان‌های انتظامی، راه و شهرسازی و پایانه‌ها هم برای هم‌افزایی بیشتر نیروی انتظامی را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: به دلیل کوهستانی بودن مسیرهای مواصلاتی استان کردستان و نیز نامتناسب بودن جاده‌ها با تعاریف استاندار، لذا با هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بر اساس قانون و بدون اغماض برخورد می‌شود تا اینکه حادثه‌ای برای مسافران اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.