آبادان؛

سفارش مردم به تقوای الهی

بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه حرکت انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه موقت آبادان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان اهل بیت(ع) نقشه راه حرکت انقلاب را مشخص کرد به نحوی که مسوولان باید بیانات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان ضمن سفارش مردم به تقوای الهی افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی به واسطه مقام ولایت فقیه حاصل شده و همه باید سخنان رهبری را مد نظر خود قرار دهند.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، حتی اگر در همه زمینه ها قوی باشیم ولی سلاح برای دفاع نداشته باشیم، همه چشم طمع به ما می دوزند و حتی کشورهای کوچک نیز خیال حمله به ما را در سر می پرورانند.

امام جمعه موقت آبادان توان دفاعی کشور را بازدارنده در برابر زورگویی های دشمنان دانست و افزود:دشمنان از هیچ کاری برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و اگر توان دفاعی نداشته باشیم نمی توانیم در برابر آنها ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام نجیبی در ادامه با تبریک میلاد با سعادت دخت پیامبر اکرم (ص) و روز زن گفت: زندگی حضرت زهرا (س)، منش و رفتار ایشان به گونه ای است که برای تمام زنان دنیا حتی در قرن 21 می تواند الگو و اسوه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.