اصفهان،

مهمانی نه هزارو441 نفری دراردستان

9 هزار و 441 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی اردستان بازدید داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا صدوقی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان، اظهار کرد: در ایام نوروز 2 هزار و 689 نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، 4 هزار و 63 نفر از جاذبه های طبیعی و 2هزار و 789 نفر از جاذبه های دست ساز شهرستان اردستان بازدید داشته اند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 14مورد بازدید از مراکز اقامتی و رستوران ها صورت گرفته است، تصریح کرد: در مجموع بازدیدهای صورت گرفته در این ایام به 2مرکز اقامتی، 2دفتر خدمات مسافرتی و 4مرکز پذیرایی تذکر داده شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با بیان اینکه شهرستان اردستان دارای ۷۸ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی از جمله مساجد جامع اردستان و زواره، حسینیه ها، قنوات تاریخی، آب انبارها و دیگر بناهای تاریخی است، خاطرنشان کرد: همچنین در اجلاس تیرماه سال جاری سازمان یونسکو پرونده ثبت جهانی قنات منحصر به فرد دو طبقه «مون» اردستان مورد بررسی قرار می گیرد.

از سوی دیگر سید هادی موسوی شهردار اردستان، نیز ذر این باره اظهار کرد: 6 هزار و یک نفر از مسافران در مراکز اسکان وابسته به آموزش و پرورش اسکان داده شده اند، همچنین 499 نفر در مراکز اقامتی نظیر مهمانسراهای ادارت، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی اسکان داده شده اند.

شهردار اردستان به اسکان 2 هزار و 10 نفر در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مراکز اقامتی موقت و مهانپذیرهای شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین 887 نفر از مسافران این شهر در چادرهای مسافرتی و پارکها اقامت کردند.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار