ارومیه؛

تجلیل مهندس سعادت از خدمات قرارگاه نوروزی امام علی(ع) آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی با حضور در جمع فرماندهان قرارگاه انتظامی امام علی(ع) از خدمات و تلاش های آنان در ایام نوروز تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و رئیس شورای تامین استان صبح امروز با همراهی مصطفوی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری در جمع فرماندهان و اعضای قرارگاه استانی امام علی(ع) حضور یافت و ضمن تبریک سال نو، از خدمات و تلاش های شایسته تلاشگران عرصه نظم و امنیت در ایام نوروز در سطح استان تجلیل و قدردانی نمود.

وی در این دیدار گفت: امسال در ایام نوروز با همت فرماندهان و تلاشگران نیروی انتظامی استان، شاهد ارتقای کیفی خدمات رسانی به مردم و مسافران و سازماندهی مناسب امور در سطح استان بودیم که لازم است با حفظ این همدلی و انسجام، نسبت به انجام دقیق و هر چه بهتر ماموریت های محوله در سایر ایام سال از جمله تابستان نیز اقدام شود.

سعادت با بیان اینکه ایمان به خداوند و وجود روحیه ایثارگرانه، ویژگی بارز تلاشگران عرصه نظم و امنیت در نظام مقدس اسلامی است، افزود: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی همواره و در همه حال در صحنه و میدان صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب حاضر هستند و خدمت به مردم را برای خود یک ارزش معنوی می دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال 95 که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان "سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری شده اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید با تلاش و اهتمام آحاد مختلف جامعه و مدیران و مسئولان، بتوانیم در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق اقتصادی در کشور و استان گام های اساسی برداریم.

سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و اقدامات قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در استان ارائه کرد.

وی اظهار داشت: 15 هزار و 500 نفر نیرو و بیش از سه هزار دستگاه خودروی سنگین و سبک برای اجرای طرح نوروزی در استان به کار گیری شد تا خدمات مطلوبی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز ارائه شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.