اصفهان؛

قاری کاشانی دارنده رتبه اول مداحان نوجوان کشور تقدیر شد

معین علی مددی قاری برجسته قرآن مجید و دارنده رتبه اول مداحان نوجوان کشور در کاشان به عنوان نخبه فرهنگی ملی طی آیینی تقدیر شد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان در حاشیه این آیین تقدیر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ایجاد هماهنگی و تعامل بین نهادها و دستگاه‌های اجرایی به منظور نیل به اهداف تعیین شده در حوزه نخبگان از برنامه‌های فرمانداری کاشان در سال جاری است.

مسعود خاندایی با اشاره به اینکه حوزه نخبگان محدود به یک اداره، نهاد یا دستگاه اجرایی خاص نیست گفت:این حوزه نیازمند تعامل تمامی دستگاه‌های متولی است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به نقش نخبگان در پیشرفت منطقه‌ای و کشور افزود: نخبگان به عنوان سرمایه‌ها و گنجینه‌های جامعه، مهمترین نقش را در توسعه و پیشرفت کشور و مبارزه با جنگ نرم دارند که این امر همواره در فرمایشات مقام معظم رهبری و مسوولین کشور مورد تاکید قرار گرفته و دارد.

به‌گفته‌وی،نخبگان در حوزه های مختلف آبروی و افتخار شهرستان و منطقه کاشان هستند که می توان از فرصت‌های ایجاد شده برای معرفی بیش از پیش این افتخارات به عنوان ظرفیت‌های فرهنگی، معنوی و مذهبی در راستای پیشبرد اهداف ارزشی واجتماعی سازنده و موثر بر خانه و اجتماع  استفاده کرد.  

آیین تقدیر از معین علی مددی، قاری برجسته قرآن مجید و دارنده رتبه اول مداحان نوجوان کشور در کاشان به عنوان نخبه فرهنگی ملی با حضور اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و اهدای لوح تقدیر به وی در فرمانداری کاشان برگزار شد.



انتهای پیام/م

شایان ذکر است: آقای معین علی مددی امسال در 11 فروردین یکی دو میهمان از کاشانی بود که در کنار حاج اسماعیل اخباری ذاکر و مداح پیشکسوت خطه آران و بیدگل به دیدار مقام معظم رهبری و شعرخوانی و مدیحه سرایی در محضر ایشان در روز میلاد با سرسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مشرف شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار