بسته اینستاگردی(195)؛

لبخند ژکوند حدیث میر امینی/ طوفان در اینستاگرام آزاده نامداری/ بغض در مقابل پیکر مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود از دلاور مردان ایران به خاطر آرامش کنونی تشکر کرد.
وی در این پست نوشت: اگر مي خواستم يك آدم سياسي باشم بلد بودم اما هيچ وقت از سياست خوشم نيامده در اين چند پست اخير خيلي افرادي كه بايد مي شناختم شناختم افرادي كه بخاطر وطن مردانه ايستادند و به قول رفيقي پا روي من گذاشتن بسيار سختتر از پا روي مين گذاشتن است.
تشكر واژه كوچكيست براي قدرداني از شهدا و سربازان و جانبازاني كه بخاطر ايران جنگيدند خوشحالم هنوز تماميت ارضي اين خاك حفظ شده كه بخداوند قسم دغدغه من فقط همين بود باز هم خوشحالم در اوج وحشيگري در منطقه امروز صبح ايران در سايه دلاور مردان در كمال امنيت آغاز مي شود با شما عزيزان خواهم بود.


بسته اینستاگردی


آزاده نامداری با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: باد ما را خواهد برد!

بسته اینستاگردی


حسن شمشادی در صفحه اینستاگرامش از ادای احترام به پیکر مطهر شهدای مدافع حرم گفت وی در این پست نوشت: بغض امانشان نداد!لحظه ی نابی از سبز پوشان عزیز وطن، هنگام ورود شهید مدافع حرم....جا مانده ایم و شرح دل ما خجالت است!!!.پي نوشت : من هم يك جا مانده ام . .

بسته اینستاگردی

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در عصر یخبندان بسیاری از حیوانات یخ زدند و مردند.خارپشتها وخامت اوضاع را دریافتند و تصمیم گرفتند دورهم جمع شوند و بدین ترتیب خود را حفظ کنند.ولی خارهایشان یکدیگررا زخمی میکرد با اینکه وقتی نزدیکتر بودند گرمتر میشدند ولی تصمیم گرفتند ازکنارهم دور شوند ولی با این وضع از سرما یخ زده می مردند ازاینرو مجبور بودند برگزینند: یا خارهای دوستان را تحمل کنند و یا نسلشان از روی زمین محو گردد... دریافتند که باز گردند و گردهم آیند.
آموختند که با زخم های کوچکی که از همزیستی بسیار نزدیک با کسی بوجود می آید کنار بیایند و زندگی کنند چون گرمای وجود آنها مهمتراست و این چنین توانستند زنده بمانند.بهترین رابطه این نیست که اشخاص بی عیب و نقص را گردهم آورد بلکه آن است هر فرد بیاموزد با معایب دیگران کنارآید و محاسن آنان را تحسین نماید...

بسته اینستاگردی

امین زندگانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بچه های عزیزدبستان معرفت، مدرسه ای در نقطه صفر مرزی آنقدر مهربان که در کلام نمیگنجد و معلمی بزرگوار که با تمامی جوانیش پیش کسوت انسانیت و جوانمردی و عشق است.

بسته اینستاگردی


صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با عکس زیر به روز شد.

بسته اینستاگردی


تتلو در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس از دوران نوجوانی خود نوشت: بچه بودم ولی بد حالیم بود.

بسته اینستاگردی

حجت الاسلام شهاب مرادی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب نوشت:  سلام حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمدباقر سلام الله عليه مبارك.شهاب مرادي

بسته اینستاگردی


محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ملت ایران صبری دارند و به اعراب هم توصیه می کنیم وارد بازی آمریکا نشوند.
ملت ایران مردمانی نجیب هستند و ما به دشمنان توصیه می کنیم با دم شیر بازی نکنند.
در جواب افرادی که می گویند چرا بعد از خرمشهر، جنگ ادامه پیدا کرد: این روشنفکران غرب زده بدانند جنگ ادامه پیدا کرد تا آنها امروز در آرامش و امنیت باشند.
آنها که تا الان هم خلاف برجام عمل کردند و صلاحیت صحبت و مذاکره در خصوص مسایل منطقه و موشک های ایران را ندارند و توانمندی دفاعی و موشکی ما هم قابل مذاکره نیست. بخشی از سخنان سردار سرلشکر محسن_رضایی
صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد_شیرازی

بسته اینستاگردی


نیکی کریمی با انتشار عکسی از پدر و مادرش نوشت: امروز با پدر و مادر عزيز و نازنينم در جشنواره فيلم استانبول ...

بسته اینستاگردی


حدیث میر امینی در صفحه اینستاگرامش نوشت: شايد لبخند ژكوند اين باشد!!!

بسته اینستاگردی


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
اون متن پرویز پرستویی عالــــــــی بود.بخونینش❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
الان تتلو اون وسط چچی میگه.مگ خواننده زیر زمینی نیس ایشون؟؟؟؟؟