زاهدان؛

فعالیت غیررسمی خط مسافری عمان- ایران تا دو ماه آینده آغاز می شود

مدیرکل بنادراستان سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت آزمایشی و غیررسمی خط مسافری عمان-چابهار ایران تا دو ماه آینده آغاز می‌شود و امیدواریم تا مهرماه امسال به صورت رسمی برقرار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سیاوش رضوانی درباره آخرین وضعیت پروژه خطوط مسافربری بین ایران و عمان افزود: درسال گذشته مذاکراتی باعمانی‌ها صورت گرفت و بر اساس این مذاکرات کشتی‌های مسافری عمان در دو مرحله به صورت آزمایشی در چابهار پهلو گرفتند.
وی با بیان اینکه یکی از بهترین اقدامات در بندر چابهار برقراری خطوط کشتیرانی بین ایران و عمان است ،ادامه داد: رونق کسب و کار، افزایش سطح اعتبار بندر چابهار، ایجاد ارتباط با کشورهای حاشیه دریای عمان و همچنین رونق گردشگری از نتایج مثبت این اقدام است.
وی با بیان اینکه سفر از طریق کشتی به عمان با صرفه‌تر است ،خاطر نشان کرد: در طول هفته فقط یک پرواز برای مقصد عمان وجود دارد در حالی مسافران می‌توانند هر روز از طریق کشتی به عمان سفر کنند. همچنین کشتی‌های که به صورت آزمایشی وارد بندر چابهار شدند بسیارمدرن و پیشرفته هستند و مردم می‌توانند سفری راحت داشته باشند ضمن آنکه این کشتی‌ها توانایی حمل بار را نیز دارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار