کاهش اندک بهای نفت و طلا پس از شکست نشست دوحه

به دنبال بی نتیجه ماندن مذاکرات وزرای نفت در نشست دوحه، بهای طلای سیاه اندکی کاهش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس ای تودی، با وجود بی نتیجه ماندن مذاکرات وزرای نفت و انرژی در نشست دوحه در خصوص فریز کردن تولید نفت،  بهای طلای سیاه در معاملات روز دوشنبه تنها اندکی کاهش یافت. 
بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت در ابتدا حدود 7 درصد کاهش یافت؛ اما اندکی بعد وضع بهبود یافت و با کاهش 1.4 درصد به 39 دلار و 78 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت خام برنت با 19 سنت کاهش به 42 دلار و 91 سنت در هر بشکه رسید.

انتظار می رفت به دنبال شکست مذاکرات وزرای نفت و انرژی 18 کشور عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نشست دوحه، پایتخت قطر بهای نفت به شدت سقوط کند.

بهای طلا نیز روز گذشته با کاهش ارزش دلار، تا حدودی ثابت ماند.  هر اونس طلا در بازارهای جهانی پس از  0.02 درصد کاهش 1233.35 دلار معامله شد. هر اونس نقره نیز با 0.1 درصد کاهش، 16.21 دلار معامله شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اگرمسئولان دلسوز انقلاب فرمایشات امام خمینی "ره" را از اولین روز تهدید به تحریم های اقتصادی (توسط جیمی کارتر) نصب العین خود قرار میدادند و بدنبال این می رفتند که به جای خام فروشی نفت محصولات نفتی مشتق از نفت را استحصال کرده و چندین برابر قیمت نفت خام بفروشند امروز با بالا و پائین شدن قیمت نفت این صنایع و کارخانجات اروپائی ها وغربی ها بود که به ایران ونفتش وابسته بودند نه اینکه ما وابسته به دلارهای آنان باشیم وقتی حرف بزرگتر از خودتان را که امپریالیسم و دنیای اقتصاد آنها را خوب شناسائی کرده بود را گوش نکنید وضع مان میشود همینی که هست به قول فرمایشات رهبرفرزانه ی امت اسلامی و قائد بلا منازع مسلمین جهان خام فروشی تا کی؟ حالا که همان تحریم کنندگان بسوی دروازه های منابع ما با رقابت هجوم آورده اند با همکاری همان ها و صنایع شان وضعیت را تغییر دهید و زیر ساخت ها را قوی کنید وبا دست خودشان با خودشان وارد تغییرات اساسی در صنایع تبدیلی و فرآوری های نفتی شوید و به دنیای بین الملل نشان دهید که ""ایرانی اگر بخواهد می تواند""
آخرین اخبار