ايلام؛

نصب بنرهای تبليغاتی دور دوم انتخابات مجلس در ايلام

مسئول روابط عمومی شهرداری ايلام گفت: در اجرای طرح تبليغات پاكيزه شهری بنر تبليغاتی حاوی عكس و مشخصات چهار نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 110 نقطه شهر ايلام نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ محمد سلطانی فر با بيان اينكه كار نصب، برداشت و جانمايي بنرهای تبليغاتی نامزدها و همچنين مسئوليت كميته امحا تبليغات غيرمجاز بر عهده شهرداری ايلام است، گفت : نصب هر گونه بنر و پوستر تبليغاتی غير از محل های تعيين شده و سر در ستادها ممنوع است.

مسئول روابط عمومي شهرداری ايلام گفت: در صورتی كه هركدام از بنرهای تبليغاتی نامزدها در اثر حوادث مختلف اعم از باران و باد آسيب ببيند در سريع ترين زمان توسط شهرداری ايلام جايگزين خواهد شد.
سلطانی فر گفت : بخش اعظم هزينه اجرای طرح تبليغات پاكيزه بر عهده شهرداری است ضمن اينكه از نظر مالی سودی برای شهرداری ندارد اما اجرای اين طرح تبعات تبليغات مستقل و چسپاندن بنر و پوستر بر در و ديوار شهر را به حداقل می رساند.

وی گفت: در صورتيكه اين طرح اجرا نشده و تبليغات به روال قبل انجام می شد پس از پايان انتخابات بايد 300 تا 400 نفر از نيروهای شهرداری در مدت 10 تا 12 روز بنرها و پوسترهای نامزدها را از سطح معابر اصلی پاكسازی می كردند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: نصب ، بنر ، تبلیغات ، انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.