اردبیل؛

تجلیل از معلمان نمونه در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته معلم 400 نفر از معلمان و فرهنگیان برتر استان اردبیل تجلیل می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در مراسم گرامیداشت روز معلم در اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت هفته معلم برنامه‌های مختلفی در 19 ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان تدارک دیده شده به طوریکه شنبه هفته آینده در آخرین روز از هفته معلم بیش از 400 معلم نمونه استان اردبیل تجلیل می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه در این هفته در مناطق و نواحی مختلف معلمان برتر و نمونه تجلیل شده و به دیدار خانواده‌های شهدای فرهنگی می‌رویم، تصریح کرد: دیداری را با معلمان بستری در بیمارستان‌ها و منازل و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت داریم تا قدردان تلاش‌های جامعه فرهنگیان باشیم.

ناصری به فعال شدن دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، قطعاً آموزش و پرورش بیشتر از سایر دستگاه‌ها می‌تواند در تحقق شعار سال موفق عمل کند به شرط آن که در همه حوزه‌ها بتواند نقش فرهنگسازی و ارتقا بهره‌وری را به خوبی انجام دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل به برنامه‌ها و رویکردهای سال‌جاری در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها شامل برنامه‌ریزی در حوزه آموزشی و پرورشی، ارتقا سطح کیفی و کمی این برنامه‌ها، ساماندهی و مدیریت بهره‌وری نیروی انسانی، ارتقا سطح منزلت و رفاه معلمان و جلب مشارکت عمومی در سطح جامعه است تا معلمان بتوانند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تجلیل ، معلمان ، نمونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقا هفت ماهه اضافه تدریس ما را نداده اند؛ حالا دارند از ما تجلیل می کنند ؟؟