ساری،

اعزام 1500 کاروان سلامت به مناطق محروم در هفته هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اعزام 1500کاروان سلامت در سطح کشور به مناطق محروم همزمان با هفته هلال احمر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گردهمایی اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر غرب استان مازندران گفت:امدادگران جمعیت هلال احمر در بخش مقابله با حوادث بسیار خوب درخشیدند.

رافع با بیان اینکه در هفته هلال 1500کاروان سلامت در سطح کشور به مناطق محروم اعزام می شوند، گفت: همچنین 400 چادر سلامت با مشارکت 800 پزشک عمومی و متخصص در بخش خود مراقبتی و قلب و عروق فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: در طرح سلامت یار 1500 نفر سلامت یار که دوره های عمومی و تخصصی را گذرانده اند در بیمارستانهای پایلوت همراه بیماران خواهند بود اما در حوزه درمانی مداخله ای ندارند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: برای کاهش آسیبهای اجتماعی، ضروری است از ظرفیت سایر نهادهای اجتماعی ، بنگاههای اقتصادی و بسیج توان انسانیت همراه با آموزش صحیح استفاده شود.

احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان گفت: کاهش بودجه جمعیت هلال احمر از چالش های است که باید بصورت اساسی بررسی شود و در مجلس تلاش خواهد شد با ایجاد فراکسیونی با عنوان فراکسیون هلال احمر مسائل این حوزه تخصصی بررسی شود.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ، نیز توسعه و ترویج آموزشهای کاربردی امدادونجات ، مشارکت تمامی اقشار جامعه در خدمت رسانی به مردم و تحقق شعار استراتژی هرخانواده یک امدادگر را از جمله برنامه های در دست اجرای هلال احمر استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.