وقتی کاهش بهای نفت دردسرساز می‌شود؛

رویال داچ شل 2200 کارمند خود را اخراج کرد

تقلیل نیروی انسانی در رویال داچ شل بی‌ارتباط با کاهش بهای نفت و بالا رفتن هزینه‌های این شرکت نیست.

رویال داچ شل 2200 کارمند خود را اخراج کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز؛ غول نفتی رویال داچ شل 2 هزار و 200 نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند. روند کاهش نیروی انسانی شرکت نفتی رویال داچ شل از اوایل سال 2014 با اخراج یک هزار کارمند آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

بر این اساس، بیشترین حجم تقلیل نیروی این شرکت با 475 نفر متعلق به شعبه دریای شمال است. تقلیل نیروی انسانی در این شرکت بی‌ارتباط با کاهش بهای نفت و بالا رفتن هزینه‌های شرکت نیست.

پال گودفلو، معاون رئیس شعبه انگلیس و ایرلند درباره علت اخراج این تعداد از نیروهای شرکت می‌گوید: بازار نفت در روزگار سیاه خود به سر می‌برد و چالش‌ها در این زمینه همچنان پابرجاست. به همین منظور جهت کاهش هزینه‌ها و بهبودی بهره‌وری در شرایط پایین ماندن بهای نفت، مجبور به تقلیل بخشی از نیروی کار شرکت شده‌ایم.

غولی نفتی رویال داچ شل از سال 2014 تاکنون بیش از 12 هزار و 500 نفر از کارکنان و پیمانکاران خود را اخراج کرده است. رکورد بیشترین آمار اخراج نیروی انسانی این شرکت در سال 2015 با بیش از 10 هزار نفر رقم خورد.

ادغام شرکت نفتی رویال داچ شل با گروه اکتشافی بی جی به ارزش 36 میلیارد پوند، یکی دیگر از علل تقلیل نیروی انسانی رویال داچ شل طی دو سال گذشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار