همدان؛

5 سمن جدید در ملایر تشکیل می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از تشکیل 5 سازمان مردم نهاد جدید در این شهرستان خبر داد.

5 سمن جدید در ملایر تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مهدی رضایی با بیان اینکه جوانان در گروه سنی چهارده تا بیست و نه سال را جهت تاسیس و صدور پروانه فعالیت با عنوان سازمانهای مردم نهاد ( سمن ) تحت پوشش این سازمان قرار می گیرند گفت : هر جا که جوشش و کوشش به ثمر نشسته است، نشانی از حضور گرم و فعال جوانان به چشم می خورد.


وی افزود : در حل برنامه های جوانان یکی از برنامه های این اداره تاسیس سمن ها است  و تشکیل سمن ها یک نیاز شهرستانی است و این امر باعث شد تا در راستای برنامه های امور جوانان نسبت به تشکیل سمن ها برنامه ریزی و اقدام شود .

مسئول امور جوانان شهرستان ملایر گفت : پس از تعیین اینجانب به عنوان مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و تصمیم این اداره جهت تشکیل سمن ها به دستور ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ، اقدام به گزینش و شناخت جوانان مستعد و کار بلد در موضوعات مطروحه و مورد نیاز شهرستان ملایر نمودیم و از بین جمع معرفی شده شش سمن برنامه ریزی و در حال تاسیس قرار گرفت.

یاسر روزبهانی گفت : تشکیل خانه جوانان در محل اداره ورزش و جوانان خود محلی است برای فعالیتهای سمن ها و این امر در شرف اتفاق است.

وی افزود : تاسیس سمن های فضای مجازی ، هنری و ادبی، کار آفرینی ، خانواده و حقوق شهروندی در حال پیگیری است از بین متقاضیان بنام و فعال شهرستان افرادی انتخاب شده اند و امیدواریم که با حمایتهای ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و کمک های معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان این برنامه های به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.