بوشهر،

واکنش جالب نماینده جنوب استان به خنده لاریجانی

شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود و علت واکنش آفای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی دانم.

واکنش جالب نماینده جنوب استان به خنده لاریجانیبه گزارش به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از بوشهر؛ سکینه الماسی نماینده مردم "دیر،کنگان،جم و عسلویه" در مجلس دهم در واکنش به حواشی شعرش در جلسه دیروز مجلس گفت: با اشاره به حواشی روز گذشته مجلس پیرامون شعر خوانی اش گفت: شعری که دیروز خواندم مانند همه شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود،آن شعر چیز خاصی نبود.

وی درباره عکس های منتشر شده در فضای مجازی درباره لبخند لاریجانی و دیگران نسبت به شعر او افزود: معلوم نیست که واکنش ایشان و دیگران به چه چیزی بوده است.

منتخب مردم "دیر،کنگان،جم و عسلویه" در مجلس دهم در ادامه ضمن تشکر از رسانه ها گفت: رسالت آنها اطلاع رسانی است و در مورد ماجرای دیروز هم کوتاهی نکردند؛ تا زمانی که نقد و انتقاد نباشد جای پیشرفتی برای ما نخواهد بود.

روز گذشته زمانی که سکینه الماسی"منتخب دیر و کنگان"سخنانش را با جمله به نام خداوند رنگین کمان آغاز کرد که موجب واکنش های بساری در فضای مجازی بویژه استان بوشهر شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.