آبادان؛

بدهی ۲۱۵ میلیارد تومانی آبفای خوزستان

آبفای خوزستان ۲۱۵ میلیارد تومان بدهی جاری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حاشیه نشست هماهنگی بررسی مشکلات آب و برق شهرستان آبادان گفت: در زمان حاضر این شرکت حدود ۲۱۵ میلیارد تومان بدهی جاری دارد.

علی اکبر علیمرادی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰ مییارد تومان از این بدهی مربوط به کارکنان بوده است افزود: دو تا سه سال قبل فاصله این شکاف عدم دریافت حقوق ها به شش تا هفت ماه هم می رسید اما با برنامه ریزی و تلاشهای انجام شده در حوزه درآمدی این فاصله را کاهش داده ایم، درصددیم تا با برنامه ریزی بتوانیم امسال این مشکل را حل کنیم.

وی گفت: ما شرکتی درآمد هزینه ای هستیم که باید ضمن درآمدزایی در مدیریت هزینه کردهایمان نیز بکوشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ابراز خرسندی از کسب مجوز اجری تبصره ۳ در آبادان و ابلاغ آن از سوی وزیر، افزود: پیش بینی و برنامه ریزیمان آن است تا پایان امسال ما در حوزه پرسنلی حقوق معوقه ای نداشته باشیم و بتوانیم حقوق کارکنان را به روز پرداخت کنیم.

علیمرادی همچنین از مهندسی مجدد در پروژه های شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان دیگر راهبردهای هدف گذاری شده این شرکت در سال جاری نام برد و گفت: بر این اساس آن دسته از پروژه هایمان که ممکن است با شرایط امروز به روز نباشند، به روز رسانی می شوند، بر این مبنا همکاران ما توانسته اند امسال بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان کاهش هزینه در پروژه های عمرانی داشته باشند.

وی  در خصوص پروژه های نمیه تمام این شرکت در سطح استان خوزستان افزود: در زمان حاضر حدود ۶۵ پروژه داریم که به دلیل نداشتن منابع مالی نیمه تمام باقی مانده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه پیشتر منابع مالی این طرحها از محل اوراق مشارکت تامین و پرداخت می شد، گفت: اوراق مشارکت در دو مرحله به انجام و اتمام رسید اما برای مرحله سوم آن هنوز نتوانسته ایم منابعی را پیگیری و تامین کنیم.

علیمرادی از همکاری و حمایت مناسب و خوب سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه انجام و اجرای پروژه های اضطراری در شهرهای آبادان و خرمشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، آبفا ، خوزستان ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.