کرمانشاه؛

معرفی 240 واحد صنعتی و کشاورزی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه درباره چگونگی اعطای تسهیلات رونق تولید گفت: تاکنون تعداد 240 واحد صنعتی و 330 واحد کشاورزی از طریق سایت بهین یاب به بانک معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حقیقی افزود:طی هفته گذشته کل طرح ها و واحدهای معرفی شده به بانک را طی نامه ای تنظیم کرده ایم و در همان روز کارشناس مربوطه را به بانک فرستادیم تا آموزش های لازم برای دستیابی و اجرای عملیات مربوط به سایت بهین یاب داده شد .

وی تأکید کرد: با توجه به این که کلیه فرآیندهای اعطای تسهیلات رونق تولید از طریق سامانه بهین یاب صورت می پذیرد بنابراین به ادارات مختلف تفویض اختیار کرده ایم تا کار موازی صورت نگیرد.

دکتر حقیقی در ادامه به فرآیند اعطای تسهیلات پرداخت و افزود: فرآیند کار به شکلی است که ابتدا واحدهای صنعتی نیمه فعال یا تعطیل درخواست خود را در سایت بهین یاب در بخش تسهیلات ارائه و اطلاعات مربوطه را بارگذاری کرده و واحدها به صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی و نساجی، شیمیایی و سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک و صنایع معدنی تقسیم می شوند بعد از آن جلسات مشترک کارشناسی جهت بررسی تقاضا تشکیل می شود که در صورت داشتن شرایط به شعبه اخذ وام معرفی می شوند. در این مرحله تشکیل پرونده و اخذ مدارک مورد نیاز جهت اعطای تسهیلات صورت می پذیرد .

انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار