سیلوا و حسرت حضور در المپیک

مدافع برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن از غیبت خود در المپیک 2016 به دلیل اجازه ندادن باشگاهش ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فورفورتو ؛ تیاگو  سیلوا در این رابطه گفت: خیلی سعی کردم تا با باشگاه صحبت کنم و آنها را قانع کنم که اجازه رفتن به ریو را صادر کنند ولی شرایط بسیار پیچیده بود. البته خوشحالم که مارکینیوش به این مسابقات می‌رود زیرا حالا او در سنی است که باید در چنین رویدادهایی شرکت کند. باشگاه از من انتظار داشت که در زمان حضور سرمربی جدید، به عنوان کاپیتان در تمرینات حضور داشته باشم.
 
برزیل تا به حال هرگز نتوانسته فاتح رقابت‌های فوتبال المپیک بشود و سیلوا علاقه داشت تا در اولین قهرمان احتمالی سلسائو شریک باشد.

 سیلوا در این باره  گفت: بعد از یک سال و نیم دوری از پیراهن برزیل، خیلی دوست داشتم تا در المپیک ریو حاضر باشم.

دلیل اصلی عطش من برای حضور در این مسابقات، برگزاری آن در شهر ریو بود. من در این شهر متولد شده‌ام و خیلی دوست داشتم تا قهرمانی با تیم ملی کشورم را آنجا جشن بگیرم. البته من تابع تصمیمات باشگاه هستم و مثل همیشه با نهایت تعهد به کارم ادامه خواهم داد.
 
تیاگو سیلوا در خاتمه گفت: فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی برزیل فراهم شده است. ما هرگز فاتح المپیک نشده‌ایم و حالا بهترین زمان بردن این جام است. دو بار قبلی، ما تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم اما در نهایت به رتبه دوم و سوم دست یافتیم. برای مارکینیوش و سایر اعضای تیم، آرزوی موفقیت و پیروزی را خواهم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار