سمنان؛

نیروی انتظامی بیش از 52هزار حافظ قرآنی دارد

در حال حاضر بیش از 52 هزار نفر از كاركنان ناجا و خانواده‌های‌ آنان حافظ قرآن از یك جزء تا كل قرآن مجید هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ابوتراب بهرامی رییس عقیدتی –سیاسی ناجا در سفر خود به سمنان هدف از این سفر را دیدار با كاركنان و بررسی روند اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در بدنه ناجا و نیز دیدار با خانواده شهدا به خصوص خانواده شهیدانی كه كمتر از آنان سركشی شده است عنوان كرد.
وی، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا را نهادی فرهنگی خواند و افزود: كار اصلی عقیدتی سیاسی ارتقای معنویت، بصیرت و بینش سیاسی اجتماعی كاركنان است.
حجت الاسلام بهرامی افزود: ترویج معنویت در بدنه نیروی انتظامی با اجرای برنامه‌هایی از جمله گسترش آشنایی با قرآن، قرائت، حفظ و درك مفاهیم آن به نتیجه خواهد رسید.
وی، توجه نیروی انتظامی به حفظ قرآن كریم در سال‌های اخیر را اقدامی جهادی دانست و تصریح كرد: 52 هزار نفر از كاركنان این سازمان و خانواده‌هایشان از حافظان یك جزء تا كل قرآن كریم هستند.
حجت الاسلام بهرامی، شركت ماموران انتظامی و خانواده‌های آنان در برنامه سراسری حفظ قرآن كریم و موج ایجاد شده در كشور را موجب خرسندی و رضایت مراجع عظام تقلید و مسئولان عالی نظام دانست و افزود: شورای توسعه قرآنی كشور در همین راستا، ناجا را به عنوان سازمان برتر معرفی كرده است.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، ایجاد و ترویج فرهنگ قرآنی را مرهون توجه فرماندهان و مسئولان انتظامی ناجا و استان‌های کشور دانست و تاكید كرد: عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، فضای لازم برای ورود كاركنان به این عرصه را فراهم آورده است.
وی ،برگزاری جلسات آگاه‌سازی و ارتقای بینش سیاسی را یكی دیگر از برنامه های مهم عقیدتی سیاسی عنوان کرد و گفت: اقامه نماز جماعت اول وقت، برگزاری جلسات مذهبی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین كاركنان نیز از اولویت های كاری عقیدتی سیاسی ناجا است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.