ضمن تاکید بر پیروزی نهایی نیروهای سوری در میدان‎های نبرد؛

سناتور آمریکا: عاملان حملات 11 سپتامبر هم‌اکنون علیه دولت دمشق می‌جنگند

ریچارد بلک تاکید کرد تروریست‌ها در سوریه با حمایت واشینگتن، با دولت قانونی دمشق می‌جنگند.

ریچارد بلک: عاملان حملات 11 سپتامبر هم‌اکنون علیه دولت دمشق می‌جنگندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک سناتور آمریکایی گفت عاملان حملات یازدهم سپتامبر در سال 2001، اکنون با حمایت واشینگتن علیه دولت قانونی و منتخب سوریه می جنگند.

ریچارد بلک روز دوشنبه در ایالت نیوجرسی در جمع اتباع سوری مقیم آمریکا تاکید کرد: افکار عمومی و بسیاری از اعضای کنگره و قانونگذاران آمریکا واقعیت‌های سوریه را به آرامی درک می‌کنند و فهمیده‌اند که آنچه در این کشور می گذرد، جنگِ میان دولت قانونی و تروریست های داعش و القاعده است .

وی افزود: دو طرف جنگ 6 سالۀ سوریه میان دولت قانونی و منتخب و برخوردار از پشتوانه مردمی و تروریست‌های وابسته به القاعده است. این تروریست‌ها که 3 هزار آمریکائی را در حملات 11 سپتامبر کشتند، از حمایت آمریکا برخوردارند و دولت واشینگتن برای توجیه حمایت های خود آنها را "مخالفان میانه رو" می نامد. ملت آمریکا و اکثر اعضای کنگره از این واقعیت ها آگاه نیستند ولی بسیاری از آنها به آرامی با این واقعیت ها آشنا می شوند. 

این سناتور آمریکایی گفت: حمایت تسلیحاتی و مالی از تروریست‌ها همچنان ادامه دارد و محموله های تسلیحاتی از قطر به لیبی و از آنجا به ترکیه و سرانجام به سوریه منتقل می شود. سوریه سرانجام در مبارزه با تروریست‌ها پیروز خواهد شد؛ زیرا ارتشی دارد که یکی از بهترین ارتش ها است و همچنان در میادین جنگی پیروزی به دست می آورد که بازپس گیری شهر تدمر یکی از مهمترین این پیروزی هاست در حالی که آمریکا و متحدانش داعش را به حال خود رها کرده بودند تا به سوی تدمر پیشروی کند و به این گروه حمله نمی کردند.

بلک اعلام کرد: دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، نمی‌داند در قبال بحران سوریه چه کند و دچار سردرگمی شده است؛ زیرا سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) به حمایت تسلیحاتی و مالی از برخی گروه‌های تروریستی می پردازد و وزات دفاع نیز از گروه‌های تروریستی دیگر پشتیبانی می‌کند و با این اقدامات تمدن و تاریخ سوریه را نابود می کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تغییرات زیادی را در قضیه سوریه ایجاد خواهد کرد و بیرون رفتن نامزدهای افراطی همچون جان مک کین از گردونه انتخابات باعث تضعیف حامیان گروه های تروریستی خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار