کرمان؛

رسانه ها یکی از ارکان اصلی تحقق دموکراسی

استاندار کرمان در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در پیام علیرضا رزم حسینی آمده است :

رسانه ها یکی از ارکان اصلی تحقق دموکراسی و از اصول تعامل مردم با دولت ها هستند و این نقش مهم و تاثیرگذار آنها موجب شده تا مردم مهمترین سرمایه خود یعنی اعتمادشان را به آنها ببخشند و در مقابل انتظار داشته باشند که اخبار و رویدادها به صورت صحیح، سریع و آسان در اختیارشان قرار گیرد.
مدیریت استان کرمان از ابتدای فعالیت خود همواره تاکید داشته که مردم را نامحرم خود نمی دانیم و معتقدیم که مردم باید از همه موضوعات آگاهی داشته باشند زیرا در این صورت، مسئولان را به بهترین شکل همراهی می کنند.

در این راستا رسانه های استان همواره قابل احترام بوده و همگام طرح ها و برنامه ها و سیاست های استان حرکت کرده و به نقش خود در ترویج فرهنگ توسعه به خوبی عمل کرده اند.

در استان کرمان با ایده اتاق شیشه ای، همواره تلاش شده که از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان حلقه واصل بین دولت و مردم استفاده کرده و خدمات انجام شده را بدون کاستی و به دور از بزرگنمایی، به مردم انعکاس داده و از سوی دیگر بازخوردهای آن را با کمک رسانه ها بررسی کنیم.

همچنین در "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" همواره از انتقادات سازنده استقبال کرده و می کنیم و معتقدیم برای پیشرفت در مسیر تعالی باید انتقادها را با گوش جان شنید و با تمام همت، برای رفع کاستی های احتمالی گام برداشت.

در این استان بر اساس الگوی موفق تعاملات رسانه ای توانسته ایم بزرگترین مشکلات را حل کرده و نشان دهیم که در تعامل دولت و رسانه هاست که می توان به افق سپید موفقیت رسید.

باشد که این الگو در جای جای میهن اسلامی اجرایی شده و روز به روز شاهد رسانه های پویاتر و مدیران پاسخگوتر باشیم.

در این مجال بر تلاش های اصحاب رسانه ای کرمان ارج نهاده و قدردان سخت کوشی آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار