گیلان؛

جشن های دهه کرامت در رشت

جشن های ویژه دهه کرامت در بقاع متبرکه رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: برنامه های ویژه دهه کرامت تا ولادت امام رضا (ع) در بقاع متبرکه رشت برگزار می کنیم و برنامه اصلی در روز میلاد امام رضا (ع) در بقعه خواهر امام رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام حمید رضا کریمی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت را با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز کردیم، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت آیین نکوداشت امام زادگان رشت در بقعه متبرکه خواهر امام رشت برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با مشارکت کانون جوانان رضوی گیلان، هیات خادمین الرضا رشت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی، مداحی حاج حسن خلج و مولودی خوانی حمید رضا برقعی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رشت بیان کرد: امسال نیز مطابق سال های گذشته با همکاری کانون جوانان رضوی نمایشگاه ضریح مهربانی را در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار می کنیم.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه جشن های دهه کرامت تا ولادت امام رضا(ع) در بقاع متبرکه رشت برگزار می شود، افزود: برای روز ولادت امام رضا (ع) جشن ویژه ای را تدارک دیدیم و برنامه اصلی را با مشارکت هیات خادمین الرضا در بقعه متبرکه خواهر امام رشت برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در باع متبرکه شهرستان رشت در حال برگزاری است، عنوان کرد: استقبال خوبی از این طرح انجام شده و برنامه های فرهنگی متنوع در قالب آن در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رشت استقبال گردشگران و زائران از امام زاده هاشم را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: گردشگران نیز از خیمه های معرفت برپا شده در پارک قدس رشت استقبال خوبی به عمل آوردند.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه غرفه طب اسلامی و سنتی در پارک قدس رشت دائر شده است، خاطرنشان کرد: این غرفه با حضور یکی از متخصصان از حوزه علمیه قم برپا شده که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.