اختصاص یک پردیس سینمایی به خبرنگاران

پردیس‌های شهرداری شامل ملت، تماشا، راگا و رازی به مناسبت روز خبرنگار تا پایان شهریورماه برای خبرنگاران رایگان خواهد بود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی احمدی مدیرعامل این موسسه با تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: از امروز هفدهم مردادماه ماه تا چهارشنبه سی و یکم شهریورماه سال جاری در تمام ایام هفته، خبرنگاران عزیز می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری به همراه یک نفر، مهمان پردیس‌های شهرداری تهران بوده و به تماشای فیلم‌های در حال اکران سینمای ایران بنشینند.
 
وی همچنین افزود: پردیس سینمایی تماشا با توجه به حضور یکی از اهالی با سابقه رسانه در سمت مدیریت آن، در تمام ایام سال به عنوان پاتوق اهالی رسانه معرفی می‌شود و فضایی در این پردیس سینمایی برای حضور خبرنگاران در نظر گرفته شده که بتوانند قرارهای ملاقات و فعالیت‌های خبری‌شان را در آنجا پی گیرند.
 
احمدی در پایان از راه اندازی گالری پردیس سینمایی تماشا خبر داد و گفت: به زودی گالری این پردیس آغاز به کار می‌کند که می‌توان میزبان آثار تصویری عکاسان در حوزه سینما بود.
 
خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند به پردیس‌های شهرداری تهران مراجعه و یا با شماره تلفن‌های زیر جهت هماهنگی تماس حاصل کنند:
 
پردیس سینمایی ملت: خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، روبروی کردستان، شماره تماس: 23162
 
پردیس سینمایی تماشا: چهار راه یافت آباد، بلوار معلم، میدان معلم، اول بلوار مدائن، شماره تماس: 66656122
 
پردیس سنیمایی راگا: شهرری اتوبان شهید آوینی خیابان شهید کریم شیرازی جنب شهروند، شماره تماس: 55907070
 
پردیس سینمایی رازی: خیابان کارگر جنوبی، میدان رازی، خیابان هلال احمر، شماره تماس: 55426461
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار