شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت روحانی 3 سال درگیر آواربرداری بود/ در اردوگاه اصلاح‌طلبان صدای حمایت از روحانی شنیده می‌شود

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت: در اردوگاه اصلاح‌طلبان صدای حمایت از روحانی شنیده می‌شود.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: با توجه به اینکه چهار سال زمان کافی برای اجرای برنامه‌های یک دولت محسوب نمی‌شود، روحانی هم برای به نتیجه رساندن برنامه‌هایش، چشم به چهار ساله دوم می‌دوزد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در خصوص اولویت‌های دولت در یک سال باقی مانده از فعالیتش گفت: دولت یازدهم در این سه سال مشغول آواربرداری و از بین بردن شکاف عظیمی بود که در دولت قبل بین کشورمان و جامعه جهانی ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه دولتمردان بیشترین انرژی خود را صرف مذاکرات نفس‌گیر برجام  کردند، یادآور شد: مهم‌ترین اولویت دولت در این یک سال باقی مانده باید توجه هر چه بیشتر به مسائل داخلی مخصوصا در عرصه اقتصادی باشد؛ چرا که رکود کمرشکنی بر عرصه اقتصاد حاکم شده و فشار زیادی را به مردم وارد کرده است.

شریف در واکنش به میزان احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات آتی، بیان داشت: غالب شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب اعلام کرده‌اند که مجددا به روحانی فرصت می‌دهند تا برنامه‌هایش را اجرا کند و رقیبی برای وی در نظر نگرفته‌اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با بیان اینکه در اردوگاه اصلاح‌طلبان صدای حمایت از روحانی شنیده می‌شود، افزود: اگر اصلاح‌طلبان گزینه‌ دیگری را هم برای انتخابات 96 مطرح کنند، درصدد هستند تا آن شخص را برای چهار سال آینده یعنی انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 آماده کنند.

وی در واکنش به علت حمایت برخی اصولگراها از روحانی گفت: شاید طیفی از اصولگرایان از روحانی در انتخابات آتی حمایت کنند اما بعید است که اصولگرایان به صورت یکپارچه از وی در انتخابات 96 حمایت کنند.

شریف با اشاره به اینکه از آنجایی که روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 با چهار نفر از نامزدهای اصولگرا رقابت کرد و اکثر بدنه دولتش را هم از طیف اصلاح‌طلب تشکیل داد، طبعا مورد حمایت اصولگراها نیست، تصریح کرد: بسیاری از اصولگرایان اعلام کرده‌اند که ما قحط الرجال نداریم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در واکنش به این مسئله که آیا روحانی با توجه به در دست داشتن تریبون‌های رسمی می‌تواند رقبایش را برای انتخابات سال آینده مشخص کند، گفت: یکی از نقاط ضعف عمده دولت، تیم اطلاع‌رسانی‌اش است و اینکه گفته شود روحانی تریبون زیادی دارد اصلا به واقعیت نزدیک نیست.  

وی با بیان اینکه روحانی قطعا رقبایی جدی خواهد داشت، خاطر نشان کرد: اصلا شرایط به گونه‌ای نیست که کسی بخواهد خودش را از پیش، برنده انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بداند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار