در جلسه دویست و هشتاد و سوم شورای شهر تهران:

طرح مطالعاتی شهرداری به منظور طراحی مبلمان چند منظوره به تصویب رسید

طرح مطالعاتی شهرداری تهران جهت طراحی مبلمان شهری چند منظوره با محوریت بهره برداری در مواقع بحران به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح " الزام شهرداری تهران به طراحی و اجرای مبلمان شهری چند منظوره با محوریت بهره برداری در مواقع بحران " در دویست و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مهدی چمران رییس شورای شهر پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان این طرح، پیشنهاد تغییر نام طرح به "طرح مطالعاتی شهرداری تهران جهت طراحی مبلمان شهری چند منظوره با محوریت بهره برداری در مواقع بحران" را داد كه مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی گفت: بحث ساخت مبلمان شهری است  و  مبلمانی كه قرار است در  اینده ساخته شود.

چمران یادآور شد: مطالعات این طرح باید بررسی و بعد به شورا گزارش داده شود.

وی در مورد صحبت‌های برخی از اعضا که گفتند این طرح در برنامه 5 ساله شهرداری آمده است، گفت: تکلیف برنامه 5 ساله همین موضوع است، اما با این طرح یک تأکیدی برای انجام بهتر موارد ذکر شده در برنامه 5 ساله می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه طرح بعد از مطالعه و تصویب شورا نیز به صورت آزمایشی انجام خواهد شد، گفت: باید از وضعیت سازمان زیباسازی برای مطالعه استفاده شود و هزینه گرفتن مشاور شهرداری ندهد.

در پایان بررسی دستور جلسه طرح مذکور به پیشنهاد چمران تغییر نام داد تا صرفاً یک مطالعه 6 ماهه درمورد آن انجام شود که با 15 رأی موافق طرح به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار