دبیر جشنواره «فیلم سلامت» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشارکت فیلم‌سازان در حوزه سلامت برای مخاطبان جذاب است

ابراهیم داروغه زاده گفت: ساخت فیلم در حوزه سلامت و مشارکت اهالی سینما، برای جامعه هنر و مردم جذابیت زیادی دارد.

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر اولین جشنواره «فیلم سلامت» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع سلامت جامعه گفت: دلیل استقبال بسیار خوب از اولین جشنواره موضوعی، این است که مسئله سلامت مهم است. مردم همواره دغدغه آن را دارند و همراهی فیلمسازان و فیلمسازی آن‎‌ها در این حوزه برای مردم و حتی اهالی سینما جذاب است.

وی در ادامه عنوان کرد: در این جشنواره فرصتی برای حضور و تعامل جامعه هنر و کارشناسان حوزه سلامت ایجاد شده که برای هر دو طیف خالی از لطف نیست.  

دبیر جشنواره «فیلم سلامت» با اشاره به حمایت وزیر بهداشت از این رویداد فرهنگی گفت: آقای هاشمی در هفته دولت، سفرهای استانی در پیش داشت اما سعی دارد، حتما در این جشنواره فرهنگی که خود بانی آن بوده، حضور یابد.

وی با اشاره به فعالیت انجمن‌های داوطلبانه در جشنواره «فیلم سلامت» گفت: این انجمن‌های فعال هم به مردم خدمات ارائه می‌دهند، هم امکان عضویت را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. امیدواریم سال آینده، شرکت‌های خصوصی حوزه سلامت، شرکت‌های صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی، سازمان‌های مردم‌نهاد غیر دولتی و بخش خصوصی در این رویداد شرکت کنند و این جشنواره به همت بخش خصوصی فعال در حوزه سلامت و مردم، به رسالت و فعالیت خود ادامه دهد.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار