مشهد؛

برگزاری نخستین شب شعر سپیددرنیشابور

نخستین شب شعر سپید نیشابور و یادبود شاعر فانوس و ماه؛ علی نجفی با عنوان « همینطور خوب است» در فرهنگسرای وکیلی نیشابور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسئول فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابورگفت : همزمان با بزرگداشت هفته دولت فرهنگسرای وکیلی نیشابور میزبان جمع بزرگی از شاعران سپیدسرای خراسانی بود که برای شعرخوانی و مرور یادی از شاعر از دست رفته‌ی نیشابوری؛ علی نجفی گرد هم آمده بودند.

رمضانعلي بيات افزود: از جمله شاعرانی که دراین شب شعر به شعرخوانی پرداختند، استاد محمدباقر کلاهی اهری، رحمت‌الله برمکی، ایمان کرخی ، فاطمه سوقندی، جلال بتویی، باران حجتی، سینا زرعی، سعیده اسعدی، زهرا عدالت‌جو،مسعود بلوچی، علی عربی، علیرضا جهانشاهی اول، رضا عابدین‌زاده، امان‌الله میرزایی،الیاس علوی، ادریس بختیاری و امیرتیمور زحمت‌کش بودند.

وی خاطر نشان كرد: میان‌برنامه‌ی موسیقی که توسط گروه برادران اثنی عشری و مجید رضادوست براساس اشعار شاعران نیشابوراجرا شد نیز با استقبال گرم حاضران برخوردار شد.

مسئول فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابور تصريح کرد: در پایان شعرخوانی، از شاعران با یک لوح یادبود و یک عکس یادگاری از علی نجفی با حضور دختر و برادر مرحوم نجفی از میهمانان ویژه‌ی این برنامه بودند تقدیر شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار