پارالمپیک ریو 2016؛

پیروزی نمایندگان امریکای شمالی و جنوبی در بسکتبال

تیم های بسکتبال با ویلچر زنان برزیل و کانادا برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

پیروزی نمایندگان امریکای شمالی و جنوبی در بسکتبالبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدارهای رده بندی رقابت های بسکتبال با ویلچر پارالمپیک ریو 2016 و در بخش زنان، تیم های ملی بسکتبال برزیل و کانادا موفق به شکست حریفان خود شدند.

در نخستین دیدار رده بندی رقابت های بسکتبال با ویلچر، تیم برزیل میزبان رو در روی تیم بسکتبال با ویلچر فرانسه قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه 39 – 57 خروس ها را از پیش رو بردارد.

بر این اساس تیم ملی بسکتبال با ویلچر برزیل توانست به جایگاه هفتم این رقابت ها دست یابد و تیم بسکتبال فرانسه نیز در رده هشتم قرار گرفت.

در دومین دیدار رده بندی هم تیم بسکتبال با ویلچر کانادا به مصاف تیم بسکتبال چین رفت که نتیجه این دیدار با حساب 52 – 63 به سود نماینده امریکای شمالی پایان یافت.

بدین ترتیب زنان بسکتبالیست کانادا با پیروزی برابر چشم بادامی ها موفق به کسب جایگاه پنجم رقابت های بسکتبال با ویلچر پارالمپیک ریو 2016 شدند.

تنها نماینده قاره کهن در رشته بسکتبال با ویلچر پارالمپیک ریو 2016 نیز به جایگاهی بهتر از ششمی دست نیافت.

شایان ذکر است که هر دو دیدار رده بندی رقابت های بسکتبال با ویلچر پارالمپیک ریو 2016، به میزبانی ورزشگاه ریو المپیک آره نا برگزار شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار