بجنورد؛

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در خراسان شمالی

رژه بزرگ نیروهای مسلح بزرگداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسرکشور در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، در سی و ششمین سال گرامیداشت و همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس همه نیروهای نظامی و یگان های رزمی سواره ، موتوری و پیاده ، یگان های امنیتی و ضد شورش ، ادوات وتسلیحات ، نیروهای بسیج واقشار قوای مسلح سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی امروز اجرای رژه خود را آغاز کردند.

در مراسم آغاز رژه ،امیر آذریان فرمانده لشگر 77 پیروز خراسان به عنوان سخنران محوری محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی ، موسی حاجی زاده فرماندار بجنورد، علی اکبری نماینده مردم بجنورد ، مانه و سملقان، راز و جرگلان ، گرمه و جاجرم، فرماندهان نظامی و انتظامی، یاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان شمالی و گروه ها و اقشار مختلف مردم حضور دارند..

در مراسم محوری امروز که در بجنورد، مرکز استان در محل بولوار دولت و مقابل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، یگان‌های نمونه تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی، سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، بسیج، مرزبانی و نیروی انتظامی استان در میان استقبال پرشور مردم از مقابل قرآن کریم، جایگاه و تمثال حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رژه می روند و ضمن نمایش توان نظامی خود، بار دیگر با آرمان های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.

امیر سرتیپ آذریان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخ قاطعانه به تهدیدات دشمنان نظام اسلامی گفت: آمادگی روزافزون نیروهای مسلح همراه با ایمان راسخ، اتکال به خدا و ولایتمداری، رمز پیروزی بر دشمنان این مرز و بوم است.

فرمانده لشکر 77ثامن الائمه از دفاع مقدس به عنوان آزمون بزرگ ملت ایران یاد کرد و افزود: امروز هم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با آمادگی نیروها، ایمان به خدا و تبعیت از ولی فقیه نقش بر آب می شود.

سرهنگ ابراهیم گل گلی فرمانده تیپ 130شهید دلجویان ارتش نیز در این مراسم گفت: رژه یگان های پیاده، یگانه های خودرویی، موتوری، پدافند هوایی، توپخانه صحرایی، تجهیزات جنگ های نوین و توپخانه 122میلیمتری، حرکات رزمی نیز در حاشیه این مراسم اجرا خواهد شد.


نمایش اقتدار نیروهای مسلح در خراسان شمالی


نمایش اقتدار نیروهای مسلح در خراسان شمالی

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.