کرمان؛

مانور امادگی اورژانس در پایان سفرهای تابستانی !!!

مانور پاسخ اورژانس 115 به حادثه ترافیکی پرتلفات امروز در کرمان برگزار شد .

مانور امادگی اورژانس در پایان سفرهای تابستانی !!! به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمان گفت این مانور به منظور بالا بردن آمادگی اورژانس در حوادث ترافیکی پر تلفات و شناسایی نقاط ضعف امدادگران در این گونه حوادث برگزار شد.

دکتر سید محمد صابری افزود: این مانور براساس حادثه فرضی برخورد اتوبوس با کامیون که 32 مصدوم داشت برگزار شد و با اعلام حادثه به مرکز اورژانس ، 25 تکنیسین و پرستار بااعزام به محل حادثه اقدامات اولیه درمانی را انجام و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند .

دکتر سید محمد صابری افزود: در این مانور از 9 دستگاه آمبولانس سبک ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس برای امداد رسانی کمک گرفته شد .

باوجود ضرورت برگزاری چنین مانورهایی روز مناسبی برای برگزاری مانور انتخاب نشده است زیرا از لحاظ منطقی چنین مانوری باید در استانه شروع یک فصل از سفرهای هموطنان برگزار شود درحالیکه امروز آخرین روز سفرهای تابستانی هموطنان است .

ضمنا امروز حجم ترافیک در جاده ها بسیار بالا بوده است و در چنین شرایطی طبیعی است که همه واحدهای اورژانس در پایگاههای جاده ای ، به حال آماده باش باشند و در این وضعیت ، مشخص نیست چرا 11 واحد امدادی اورژانس ، امروز به مانور فراخوانده شدند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.