سی‌ان‌بی‌سی: پس از مناظره، مسیر ترامپ برای راهیابی به کاخ سفید دشوارتر شد

سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی به بررسی تأثیر مناظره اخیر بر میزان موفقیت دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا پرداخت.

گزارش سی‌ان‌بی‌سی: دشوار شدن مسیر ترامپ به سوی ریاست جمهوری پس از مناظره
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، شانس «دونالد ترامپ،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه، برای پیروزی در انتخابات، پس از برگزاری مناظره بامداد امروز، کاهش یافت. 

مجری‌های شبکه «فاکس نیوز» که ماه‌ها از ترامپ حمایت کرده‌اند، بر این باورند که وی در مناظره موفق نبوده است. «جان هاروود،» خبرنگار ان‌بی‌سی‌نیوز نیز در این خصوص گفت: «مسیر ترامپ برای رسیدن به سِمتِ ریاست‌جمهوری امشب دشوارتر شد. کلینتون توانست ترامپ را متزلزل کند. وقتی از ترامپ در مورد ورشکستگی‌هایش، مالیاتش و اتهام نژادپرستی که به او وارد شده، سوال شد؛ واکنش محکمی از خود نشان نداد.»

هاروود در ادامه گفت: «اجازه بدهید به برخی موارد که برای ترامپ مشکل ساز بود اشاره کنم. زمانیکه از ترامپ درباره پرداخت نکردن مالیات در سال‌های گذشته سوال شد؛ وی پاسخ داد این مبلغ ممکن است «حیف و میل» شده باشد. به نظر من مالیات دهندگان عادی با این جواب قانع نمی‌شوند.»

هاروود همچنین به سوال کلینتون درباره شکایت از ترامپ به دلیل پرداخت نکردن حقوق به کارگران اینگونه پاسخ داد: «خوب شاید آنها کار خوبی انجام ندادند.»

کلینتون از ترامپ درباره تحقیقات پلیس فدرال از شرکت پدر ترامپ به اتهام تبعیض علیه آفریقایی-آمریکایی‌ها سوال کرد؛ اما ترامپ نتوانست از خود دفاع کند.

خبرنگار ارشد بین المللی سی‌ان‌بی‌سی نیز در این خصوص گفت عملکرد ترامپ در برخی موارد «ضعیف» بود. وی در ادامه افزود: «علی‌رغم نقاط ضعفی که وجود داشت، شاهد اجرای بهتری از ترامپ نسبت به قبل بودیم. حتی زمانی که ترامپ گفت پرداخت نکردن مالیات «من را باهوش تر می‌کند» مردم وی را تشویق کردند.»

این خبرنگار ارشد در مورد کلینتون گفت: «وی از کلمه برنامه زیاد استفاده می‌کرد. به نظر می‌آمد در حال سخنرانی است.» 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار