صبح امروز و بدون حضور اصحاب رسانه؛

هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد

هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه با حضور مسئولان دولتی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه برگزار شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه صبح امروز در سالن اجلاس سران با قرائت آیاتی از قرآن و اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

در این نشست که علاوه بر اعضای شورای مرکزی و شورای راهبردی و نمایندگان عضو و دبیران استان ها و روسای کمیته ها و کانون ها حضور دارند، اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ضمن عرض خیر مقدم به حضار برنامه‌های این نشست را تبیین کرد.

در ادامه جمعی از دبیران استان‌ها و رؤسای کانون‌ها به ایراد نقطه نظرات خود پیرامون فضای جاری کشور و مسائل بین المللی پرداختند.

این نشست فصلی تا ساعت 17 امروز ادامه دارد و بر طبق برنامه از پیش تعیین شده آقایان مرتضی بانک، رئیس هیئت اجرایی و محمد واعظی معاون سیاسی، مسعود سلطانی فر رئیس ستاد انتخابات شوراهای شهر حزب در پنل صبح و آقایان اکبر ترکان عضو شورای راهبردی حزب و همچنین روسای کانون و کمیته‌ها در پنل بعد از ظهر سخنرانی می‌کنند.

در انتها با سخنرانی محمد باقر نوبخت، دبیر کل محترم حزب اعتدال و توسعه این نشست به کار خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که امروز در اختتامیه این نشست علاوه بر اهدای حکم دبیران مناطق و روسای کمیته ها و کانون ها از پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار