صندوق بین المللی پول: کاهش شدید رشد اقتصادی آمریکا

صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود درباره رشد اقتصادی آمریکا، اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور در سال آینده به شدت کاهش می یابد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری فرانسه ، صندوق بین المللی پول در پیش بینی های جدید خود که در قالب گزارشی در روز سه شنبه منتشر شد، درباره رشد اقتصادی آمریکا گزارش داد: رشد اقتصادی آمریکا بیشتر از میزانی که پیشتر پیش بینی شده بود، کاهش خواهد داشت. 

این نهاد بین المللی پولی گزارش داد که رشد اقتصادی آمریکا در سال جاری میلادی حتی بسیار کمتر از رشد اقتصادی منطقه یورو بوده و این در حالیست که منطقه یورو با مشکلات مالی و اقتصادی بسیار زیادی روبه رو است.

بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، میزان افزایش تولید ناخالص داخلی که برابر با ارزش مجموع کالا و خدمات تولید شده در داخل یک کشور می باشد، امسال در آمریکا به یک ممیز شش دهم درصد خواهد رسید که در مقایسه با پیش بینی ماه ژوییه این نهاد شش دهم درصد کمتر است. 

صندوق بین المللی پول در سال جاری برای منطقه یورو رشد اقتصادی یک ممیز هفت دهم درصدی پیش بینی کرده است. 

بر اساس گزارش این نهاد پولی بین المللی، برای سال آینده میلادی، رشد اقتصادی آمریکا قرار است به دو ممیز دو دهم درصد برسد.

صندوق بین المللی پول همچنین پیش بینی کرده بود که رشد اقتصادی انگلیس برای سال آینده میلادی با کاهش مواجه شود.

بر اساس گزارش امروز صندوق بین المللی پول، رشد اقتصادی منطقه یورو در سال جاری میلادی متعادل خواهد بود اما برای سال 2017 اندکی با کاهش مواجه خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار