مقدماتی جام جهانی

برزیل 5 بولیوی 0/ژوگوبونیتوی برزیلی،بولیوی را در هم کوبید

تیم ملی فوتبال برزیل در هفته نهم از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ میزبان بولیوی بود که با ارائه یک بازی برتر توانست هر ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان
از دور نهم رقابت های مقدماتی صعود به جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، تیم های ملی برزیل و بولیوی در ناتالِ برزیل رو در روی هم قرار گرفتند که برزیل موفق شد با پنج گل مهمانش را شکست دهد.

نیمار در دقیقه یازده  گل نخست را به ثمر رساند. روی توپ گیری نیمار از مدافع بولیوی و یک دو با گابریل ژسوس، در مقابل دروازه خالی  بازی را 1-0 کرد.این سیصدمین گل نیمار در کل دوران فوتبالش و چهل و نهمین گل ملی اش بود.

دقیقه بیست و ششم، برزیل به گل دوم خود توسط فیلیپه کوتینیو رسید. حرکت انفرادی جوئیلانو و پاس آخر او در چند قدمی دروازه به کوتینیو موجب گلزنی هافبک لیورپول و دو بر صفر شدن مسابقه شد.

سی و سومین دقیقه مسابقه و گل سوم برای برزیل! پاس عمقی نیمار را فیلیپه لوئیسِ پیش تاخته با شوتی پای چپ تبدیل به گلی دیگر برای میزبان کرد.

طلایی پوشان سامبا بازی خود در نیمه اول را با یک گل دیگر تکمیل کردند. نیمار پاس دیگری را این بار در عمق محیای گابریل ژسوس کرد تا این مهاجم جوان حساب کار را 4-0 نماید.

کرنر ارسالی از کوتینیو در دقیقه ۷۵ و ضربه سر روبرتو فیرمینو درون دروازه بولیوی؛ یک گل کاملاً برزیلی-لیورپولی بازی را پنج بر صفر کرد.

بازی در نهایت با نتیجه 5-0 به سود شاگردان تیته خاتمه یافت و برزیل توانست با این پیروزی 18 امتیازی شده و پشت سر اروگوئه 19 امتیازی به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار